We helpen je hier op het forum alleen om op Live te komen. Niet om illegale zaken met je xbox te doen. Ik wil je dus wel helpen om op Live te komen, maar voor de dingen die jij bedoeld ga je maar naar een ander forum. En lees de XBW FAQ even aub
Hebben jullie nog tips wat betreft de kabel van begane grond naar zolder te krijgen, gewoon gaten in het plafond boren of buitenlangs? Er zijn trouwens geen loze leidingen die naar zolder lopen.
Beide oplossingen kunnen ... de meeste laten hun kabels via de trap naar boven lopen ... hangt van het huis af
Kijk, ik heb alles nu aangesloten, heb 1 probleem. Ik wil via FlashFPX of CuteFTP, spelletje's die op mijn HD staan, op mijn PC zetten. Dat lukt allemaal wel, alleen weet iemand of daar een gratis progamma voor is, dat hetzelfde werkt als FlashFPX of CuteFTP, of dat in ieder geval hetzelfde kan! Wie weet een progamma daarvoor?
Ja, ik heb het beleid gelezen, maar dat maakt voor mij niks uit. Er zit geen modchip in, hij is volgens mij niet gekraakt, of valt onder kraken ook geupdate software? Als dat wel zo is, kan iemand mij dan even PM'en met het antwoord van mijn vraag. /Mod Als je weet dat het neit mag, waarom vraag je het dan? - !SIC!
Een vriend van mij heeft een router (waarschijnlijk wel met hub ingebouwt), als wij nu een crossed cable van een xbox naar de uplink leggen, en dan straight trough cables naar drie of twee andere xboxen leggen vanuit de andere poorten, kunnen we dan met vier xboxen linken? Dat zou namelijk heel lekker uitkomen, omdat we dan met elke xbox in een andere kamer zitten (omdat er al internet kabels liggen). Een internet kabel is toch gewoon een straight trough cable?
Op het moment wordt onze bovenverdieping verbouwd (ik kom op zolder - 2e verdieping.) en daarna komt de draadloze router op de midden (1e) verdieping. Alleen heb ik geen zin - en geld - om ook mijn xbox draadloos aan de router te sluiten, dus wil ik dat gewoon met een 15m kabel doen. Heb ik dan een cross- of cat.5 utp kabel nodig? Op de router worden draadloos 3 computers aangesloten.
Je kunt op je router dus ook een UTP kabel aansluiten. Dit moet dan een straight zijn. (Geen crossover dus)
Nee, ICS (=Internet Connection Sharing) is als je via een andere PC verbinding maakt met het internet. Dan fungeert je PC als router en heb je een crossover kabel nodig. Nu dus niet, straight