Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb je toch altijd als je 1 van de eerste kopers bent.
    Wacht maar af die portable media players schieten staks ook als paddestoelen uit de grond en de prijzen van HD players zakken ook al.

    Had ik ook met mijn xbox en gamecube, moet je kijken wat je er nu voor betaald en wat ik er in den beginne voor betaald heb!! gekkenwerk
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik hoop dat de Gmini rond jun/juli €250 is.Dat vind ik dan wel een mooie prijs om hem te kopen
     
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    zal heus wel rond die tijd, hijs nu immers al 308 euro.
     
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    mjaa om nou een half jaar voor die 50 euro te wachten
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Normaal zou ik ook geen half jaar wachten maar omdat ik van eind januarie tot midden juni op stage ben en de Gmini dan toch niet zou gebruiken wacht ik liever nog een half jaar en als hij dan goedkoper is , is dat mooi meegenomen :)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    w00000t

    *kijkt verliefd naar gmini400*)

    Ik heb hem dus:), gisteren vrezonden en vandaag al aangekomen. Ben nu even films aan het converteren. Maar jullie weten alles allang door Darkwing:)

    *speelt verder 8)
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Cool !SIC!!
    Ben wel benieuwd naar je ervaringen :)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zit er eigenlijk ook een voice recorder op?
     
  9. ghans

    ghans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er zit een voice recorder op. maar er is er ook een optioneel bij te kopen van betere kwaliteit. kijk anders op www.archos.com, daar is alles te vinden
     
  10. ghans

    ghans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb een DILEMMA!!!! somebody help me please.
    als je geen zin hebt om mijn verhaal te lezen stel ik mijn vraag kort en krachtig.
    "ik heb een ipod photo, waarom zou ik die verkopen om de gmini te kopen. en waarom niet"
    en nu het uitgebreide verhaal voor de liefhebbers:
    "ik heb een ipod Photo gekregen nadat ik verliefd ben geworden op de Archos Gmini 400. omdat ik eerst mijn oog had op de iPod. de iPod heeft 350 euro gekost, geloof het of niet. toch heb ik het gevoel dat ik die gmini liever wil dan de iPod. en eigenlijk weet ik het niet. dus heb ik zonder na te denken mijn iPod op internet gezet om te kijken wat er uit komt.
    nu is de vraag of het wel de moeite waard is om de iPod te verkopen en daarna nog de Gmini 400 te kopen. wat is er zo goed aan de gmini dat de iPod niet heeft. maar wat nog belangrijker is. waarom zou ik de gmini willen als ik de iPod in mijn handbereik heb.
    ik heb de iPod nog niet uit zijn vepakking gehaald, zelfs niet uit zijn plastiv hoesje zodat ik meer kands heb hem te verkopen."
    please help me.

    /Mod Volgende keer de EDIT knop gebruiken aub. Bedankt. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2004
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    en je hebt een edit knop ;)

    de archos kan veel meer dan de ipod
    zoals films en spelletjes
     
  12. ghans

    ghans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet, eerlijk gezegt ken ik alle specificaties van de archos uit mijn hooft, ik weet zelfs wat de piksels zijn en hoeveel kleuren hij heeft. eigenlijk alles. en dat geld ook voor de iPod. dus dat weet ik al. maar ik wil weten waarom ik de iPod moet nemen in plaats van de Archos. wat voor voordelen de iPod heeft. is het geluid beter met de iPod???...
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik had eerst ook een ipod, heb hem verkocht om de gmini400 te kopen.

    Het geluid is ongeveer hetzelfde.
    Op een ipod heb je pre-made equalizers, en bij een gmini kun je het zelf precies instellen. De geluiskwaliteit is van allebei de apparaatjes zzeer goed. De ipod is in het begin iets makkelijker te bedienen, maar naarmate je aan de gmini went, gaat het net zo snel en makkelijk. De optie voor films op de gmini was voor mij de doorslag, film kijken in de auto of trein is wel erg mooi en je kan hem ook nog eens op de tv aansluiten.
    De Gmini kan ook foto's weergeven, dus je photo ipod kan weer snel de deur uit:)
     
  14. ghans

    ghans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ok heel erg bedankt, dit maakt het voor mij duidelijker. maar had je ook echt de iPod Photo? ... en de 2 dingen die voor mij heeel erg belangrijk zijn, zij de geluidsopnames, en die compactflash reader... daar had ik nog vraagjes over.

    is het geluid van goede kwaliteit als je het opneemt, of is het eigenlijk bijna niets. en als je een CF kaart in je Gmini stopt. kan je dan ook de foto's wissen van de CF kaart. want het is wel mooi dat je het direct kunt downloaden. maar of je de kaart weer kan wissen is eigenlijk waarvoor je het zou doen. als je begrijpt wat ik bedoel.
    ik hoop dat je hier ook antwoord op kunt geven :)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan deze archos gmini ook radio ontvangen? Of moet je daar zo'n extra ontvanger voor kopen? Zit er standaard een afstandsbediening bij? Voor de rest lijkt het mee een top apparaat die ik eind deze maand in mijn bezit wil hebben :)
     
  16. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    op iPod zitten ook spelletjes. Music Quiz _O_
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok extra afstandsbediening nodig om radio te ontvangen :'-( Heeft iemand hier al zo'n afstandsbediening, en is de ontvangst goed? Ook ander het rijden in de auto of in de trein?
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt het dat het scherm net zo groot (klein :eek:) is als smartphones van nokia zoals de 6600/7610? Anders weet ik niet of ik hem nu koop.
     
  19. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n afstandbediening en ik vind hem zeer handig.Want nu hoef ik tenmisnte niet telkens mij gmini uit mijn zak te halen als ik van nummer wil wisselen.En de radio ontvangst is goed genoeg voor als je b.v in de trein zit.Hij is ook lekker klein zodat je hem makkelijk aan je broekzak kan vastkleppen.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En films kijken is te doen? Ook als je hem niet een paar cm voor je gezicht houd? Want volgens mij is het wel een erg klein scherm of zit ik ernaast?
     

Deel Deze Pagina