In de nieuwe XM staat op eind September Giants op de release lijst. Ik vlieg naar ToTheGame en daar staat ie gecanceld. Hoe zit het nou?!?! Want Giants was echt super geweldig op de PC!!
Hier lees ik niks over dat Giants gecanceled is. Je kunt hem gewoon pre-orderen Het valt me btw wel op dat je met Google weinig resultaten vind als je naar Giants Xbox zoekt.... Wie weet klopt die eerder gegeven site van mij gewoon niet, en is hij gewoon gecanceled. Heb toch meer vertrouwen in ToTheGame dan in dat andere prut site'je......
Zover ik weet moet die game gewoon nog komen.... Hoor er wel heel erg weinig (lees: niets) van maar daar zal de komende weken hopelijk wat verandering in komen... De game heb ik op de PC echt helemaal kapot gespeeld.. En ik ben meerdere keren van mijn stoel gevallen van het lachen,, Die game is zo droog..
my name is achmed, but you can call me timmy.. ik heb em hier ook liggen, maar niet echt super veel gespeeld jammer genoeg. Daarom hoop ik op een xbox versie, of een vervolg ofzo, zodat ik me echt in giants kan verdiepen, want een humoristisch cool en mooi spel is het zeker!
Hebben jullie het toevallig over Giants: Citizen of Kabuto? Dat spel komt niet, althans hij staat niet op de site van Interplay. Ze staan er wel voor de pc en PS2.
Jah en nee.. Wel over die game die jij bedoeld, maar..... Er is tot op heden nog steeds niet bekend wat voor game het gaat worden. Of het een vervolg wordt of een veredelde poort. Ik denk en hoop op het eerste natuurlijk. Hij is alleen aangekondigd op de E3 op een bepaalde manier. Het enigste wat ik op het moment weet is dat interplay Galleon in de maak heeft. Maar dat was al langere tijd bekend. Ja is zeker droog spelletje.. Maar.... Ga jij eens onmiddelijk die game vaker spelen.. Je weet niet wat je mist... De game wordt steeds leuker en leuker.. En er zitten een aantal zeer strakke levels in deze game. Ik gaat de game ook maar eens zoeken..
maar dan moek weer overnieuw, en ik heb die demo ooit best vaak gespeelt, en word die levels beetje zat Daarom hoop ik em op de xbox.. als we het over giants en interplay hebben, kent 1 van jullie toevallig Sarcrifice?! Das echt 1 van de phatste games!
Jah die is ook wel phat... Zeker wel mooi, en ook wel droog spelleke... Ik zat echt alles onder te kwijlen toen ik die game voor het eerst speelde.. Echt wel bruutjes.. Over de giganten.. Maar die levels zijn zo gedaan als je ze al eerder deed.. Beter ga je ze doen.. Ze blijven lachen..