[XOne] [Centraal] Probleem: "Niet zien en horen van personen" tijdens een Live game

Discussie in 'Games' gestart door WouteR, 26 jun 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Internet delen/ICS .... welke router heb jij?

2. hong_sifu

hong_sifu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, ik deel internet, 2 pc's en 2 xbox. 1 xbox gaat op internet door een crosscable via een pc, maar kan ook rechtstreeks met de router verbonden worden. De pc's hebben geen SP2, (volgens xbox customer service is SP2 "slecht" voor xbox Live)
    Het merk van de router is Edimax.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Beide Xbox'en moeten op de router aangesloten worden ... als je ICS gebruikt en een Router heb je een probleem ... Xbox Live kan dan nooit optimaal werken ....

2 geloven op 1 kussen ...

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    In tegenstelling tot de problemen in de voorgaande pagina's [die ik voor niets heb gelezen :mad: :+ ] heb ik geen probleem met de router, denk ik.
    Ik heb een probleem met het horen van de andere spelers op Live. Ookal heb ik geen headset, dan zou ik als nog mensen moeten kunnen horen. Ik heb de output al op speakers only gezet, maar nog hoor ik niks. Ook als ik een message krijg, kan ik alleen kiezen voor 4 opties: skip message, reply to message, delete message en send feedback. Zoals je ziet staat er ook niet bij waar ik hem kan beluisteren. Soms hoor ik af en toe een of andere 'AA', of 'OO', maar dat zijn berichten van minder dan een seconde |:-
    Help plz O-)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm de mensen moeten een wit knopje in drukken om te praten en als je tegen amerikanen raak je soms ook pakketjes kwijt ... ik heb meer info nodig om je probleem nader te bekijken

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan je bijna geen info geven, omdat ik geen idee heb waarvan. [ik ben niet zo thuis op dit gebied]. Maar een ervaring is: Ik zat met wat XBW'ers op Live te spelen [waaronder Amras die me ook heeft proberen te helpen] en ik was de host van een party. Ik moest nog ff de maps en rules instellen en schijnbaar heeft iedereen zitten te roepen van wat ze wilde dat ik deed. Ik heb vreemd genoeg helemaal niks gehoord.

Ook in het spel zelf hoor ik weinig terwijl ik Amras hier op XBW hoorde vertellen dat hij een paar keer contact heeft proberen te krijgen met me.

Maar, aan wat voor info zat je te denken? [moeilijk vraag omdat het van alles kan zijn, ik weet het]

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm... ga eens uit xbox live .... en ga dan dan naar network settings --> connect ---> druk na dat er staat connected to xbox live op Y ... wat zijn je L en P waarders? druk dan op A wat zijn je MT NT IC waardes

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Na 'Y'
    L = 164 ms [166 ms]
    P = 20/20

Na 'A':
    MT = 0 [8007 - 274C]
    IC = 0 [8007 - 274C]
    NT = 2

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MT 0 is niet goed
    IC 0 is niet
    NT 2 is niet goed

Hoe ben je geconnecteerd op xbox live?

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox >>> kabel >>> router [Deonet, weet zo niet het type] >>> modem

Ik heb trouwens wel een 2 month trial, maar daar kan het toch niet aan liggen?!

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee... maar als je IC O hebt kan je normaal gesproken al bijna niet op live en je mt 0 is ook niet goed ... maar je moet eerst Je beveiliging verlagen ... geef je xbox een statisch adres en plaats deze in de dmz van je router (info kan je in deze thread vinden)

NB je hebt dus wel een probleem met de router ;)

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk morgen wel even....ik heb nu nog maar weinig tijd over. Ik krijg zo niet gevonden hoe ik in DMZ kom, marja. Zoals ik zei: morgen :)

Thnx voor je hulp tot zover.

Ondertussen is het die morgen en doet Xbox Live het helemaal niet meer :'-( Ik heb gezocht naar die DMZ, maar kan de handleiding van de router niet vinden [zoals hiervoor ergens staat dat ik moest doen] en daarbij stond er deze link. Deze zou uitleg hebben over DMZ, maar ik kan hem niet openen :confused:

Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nog maar een keer in een nieuwe post om deze thread wat te uppen. Ik weet dat dit alleen mag op Xbazar, maar anders kom ik niet ver met mijn probleem. [met editen schiet ik schijnbaar niet veel op O-) ] excuus.

Hierboven zie je dus dat ik die site niet kan openen. Ik kan DMZ dus niet vinden. Ik heb wel gezocht, maar kom niet ver zonder handleiding heb ik gemerkt in deze thread....

Edit:
    Ik zie nu trouwens dat mijn NT 3 is geworden. Eerste keer dat ik keek daar was hij 2 [toen deed alles het nog].

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vrees dat het betend dat je router niet compatible is ... koop een andere router ....

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dan vind ik het erg vreemd dat hij het eerst wel deed. Marja, het is niet anders. Ik zie wel wat volgt.

Bedankt voor de hulp ;)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn maat heeft ook het probleem dat sommige mensen hem niet kunnen horen, kunnen jullie nog even kijken?

Zijn waardes:

P: 20/24

L: 150 ms (152 ms)

MT:1 (0015-00F0)

NT: 1

IC: 1 (0015-00F0)

Bedankt alvast!!

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je maat heeft last van packet loss ... slechte bekabeling of provider perikelen ... klagen bij zijn provider als hij de kabels vervangen heeft .... Andere instellingen zijn op dit moment goed (alle waardes 1)

19. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, hij is electricien dus die bekabeling zit wel goed, en hij heeft Wanadoo |:- , en daar heb ik verschrikkelijk slechte ervaringen mee, denk dat het gewoon daaraan ligt, helaas voor hem heeft klagen bij Wanadoo geen enkele zin.......

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    andere provider nemen

Deel Deze Pagina