beeldscherm slaat uit bij opstarten game

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door desert spider, 30 dec 2004.

1. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    hallo

ik starte een paar uur gelede rollercoaster tycoon3 op (voor het eerst) en toen sloeg mijn beeld scherm af. ach dacht ik zoek het later wel uit...
    start sims 4 dan maar op en na een paar uur spelen dacht ik om maar de resolutie van het spel maar te veranderen naar 1600x1200.
    sluit het spel af en start hem weer naar een uur op en toen..... sloeg ook daar het beeldscherm af.
    dus ik denk dat ik deze 2 spellen niet kan spelen door dat de resolutie verkeert staat maar ik kan de resolutie niet veranderen.
    weet iemand hoe ik dit hangmatig zonder het spel op te starten doe?

ik dacht : ik doe hulp op afstand en dan zet iemand anders de resolutie weer normaal die wel een beeldscherm heeft die 1600x1200 aan kan.
    maar dat werkt ook niet want als ik via Windows massage hulp op afstand vraagt en als iemand anders dat op accepteren druk gebeurt er niks.
    ik kan ook een bestandje(die dan voor de verbinding zorgt)aan maken via help en ondersteuning maar als iemand anders dan dat bestandje opent en dan runt kan die geen verbinding maken.
    het zelfde gebeurt er bij Verbinding met extern bureaublad(link)

ik ben dus wanhopig dus als iemand antwoord heeft op 1 van deze problemen zou ik het graag horen

alvast bedankt
    desert spider
    ps: ik zou simcity wel opnieuw kunnen installeren maar bij rollercoaster tycoon 3 deed die het al aan het begin niet...

Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    waarschijnlijk steltie de refreshrate te hoog in, even refreshforce downloaden, en het aantal hz per resolutie instellen oid.

3. desert spider

Leuk Bevonden:
    0
    dat progje zie er een beetje ingewikkeld uit
    en wat moet ik dan instellen in dat progje?

//edit ben morgen om 12 uur weer online(uitslapen he)dus als je het antwoord weet post het maar gewoon

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook al nieuwe drivers voor je kaart gedownload daarnaast hebben veel spellen ook een ''offgame'' video installatie check die ook eens ;)

5. desert spider

Leuk Bevonden:
    0
    mijn pc is 40 dagen oud dus de nieuwe drivers zouden er wel op moeten zitten ,en waar moet ik dan de nieuwe drivers downloaden.
    waar vind ik die offgame video installatie check?

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het ook bij RCT3 en had het opgelost door een bestandje uit de RTC3 directory te openen in kladblok en heb daarin de resolutie veranderd. Ik weet niet meer precies welk bestand, waarschijnlijk een config.ini ofzo.

7. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meestal kun je door een config-bestand in de games directory te verwijderen de resolutie weer resetten. Je bent dan alleen wel al je instellingen voor dat spel kwijt, dus eerst ff checken of je het niet gewoon in het bestand kunt veranderen door het te openen in kladblok.

8. desert spider

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal kijken

//edit heb het bij simcity weten te vinden maar het had geen evekt en bij rct 3 kan ik het njiet vinden...

Deel Deze Pagina