hallo
ik starte een paar uur gelede rollercoaster tycoon3 op (voor het eerst) en toen sloeg mijn beeld scherm af. ach dacht ik zoek het later wel uit...
start sims 4 dan maar op en na een paar uur spelen dacht ik om maar de resolutie van het spel maar te veranderen naar 1600x1200.
sluit het spel af en start hem weer naar een uur op en toen..... sloeg ook daar het beeldscherm af.
dus ik denk dat ik deze 2 spellen niet kan spelen door dat de resolutie verkeert staat maar ik kan de resolutie niet veranderen.
weet iemand hoe ik dit hangmatig zonder het spel op te starten doe?
ik dacht : ik doe hulp op afstand en dan zet iemand anders de resolutie weer normaal die wel een beeldscherm heeft die 1600x1200 aan kan.
maar dat werkt ook niet want als ik via Windows massage hulp op afstand vraagt en als iemand anders dat op accepteren druk gebeurt er niks.
ik kan ook een bestandje(die dan voor de verbinding zorgt)aan maken via help en ondersteuning maar als iemand anders dan dat bestandje opent en dan runt kan die geen verbinding maken.
het zelfde gebeurt er bij Verbinding met extern bureaublad(link)
ik ben dus wanhopig dus als iemand antwoord heeft op 1 van deze problemen zou ik het graag horen
alvast bedankt
desert spider
ps: ik zou simcity wel opnieuw kunnen installeren maar bij rollercoaster tycoon 3 deed die het al aan het begin niet...
Laatst bewerkt: 30 dec 2004