HALO2 LIVE LANGDURIG Toernooi!
eyzz mensen.. _0/
ik killnkenny wil een X-box live toernooien gaan organiseren met alleen het spel HALO 2 .
Want dan hoef je geen lan party’s te organiseren en kost ook minder geld en moeite, wat wij willen gaan doen als dat doorgaat met reacties die we krijgen(gaat nu wel door), online toernooien maken, o.a. 2 tegen 2 en 4 tegen 4 en 8 tegen 8 en solo slayer enz.
Maar zouden jullie mensen het een goed idée vinden of niet? Stuur a.u.b. een reactie naar live_toernooien@hotmail.com of reageer hier.(als je je wilt aanmelden, moet je zeker een mailtje sturen) voor meer informatie & vragen mag je ook m@ilen, en/of tips & ideeën mogen er ook bij!
a.u.b. mij aanmelden op msn, wordt alleen gamertag gevraagt [/email]
het is niet bv, 1 dag toernooien, en je speelt niet elke dag natuurlijk! (ik schat misschien 1/3 keer per weerk)het ligt eraan hoeveel mensen meespelen en er zich hebben aangemeld, maar van het einde van het jaar wordt de prijs weggeven.(misschien vroeger)een
Prijzen weet niet of het doorgaat, vanwege ik kritiek krijg over die aanmeldingsformulier, ma misschien als volgt:
1= x-box spel naar eigen keuzen
2= controller (s)
3= controller (s)
Ik stuur een bericht welke tijdstip je moet, en doen moet je kijken of je wel kunt! anders moet ik je anders indelen!. eerste wedstrijden zijn al op 05/02/2005 SOLO KNOCK-OUT Toernooi (verliezen is dus dodelijk!)
meld je snel aan! VOOR 3 FEBRUARI!
HEB DE EERSTE SOLO KNOCK-OUT TOERNOOI AL STAAN IN BEGIN FEBRUARI , NOG ONGEVEER VOOR 100 MEMBERS PLAATS .
zeker 30/40 of meer members nodig
Punten tellen gaat als volgt: alle punten worden opgeteld en wordt elke wedstrijd bijgehouden, je tegenstander en jij (met solo toernooi, ook team toernooien) moeten mij een mailtje sturen wie er heeft gewonnen zodat ik punten achter je naam kan zetten(of ik hoor het via msn ofzo), die gene die de meeste punten heeft(aan het einde van alles!),(ligt eraan hoeveel members we hebben) heeft gewonne
toernamenten:
1: solo slayer head to head (maptaat in schema, verschillend)
2: slayer
3: team slayer 2 vs 2
4: team slayer 4 vs 4
5: team battle 5 vs 5
6: big team battle 8 vs 8
7: big team battle 8 vs 8
8: slayer
9: team slayer 8 vs 8
10layer
als afsluiting van het jaar word er Dawn of the Dead gespeelt, en ondertussen ook wel een keer voor de lol!
Alle toernooien worden gespeelt met weapons: map daffault ( *=uitzondering)
Puntentelling:
1: solo slayer head to head: Diegene die wint krijgt telkens 1 punt.
Dit wordt in een afval competitie gespeelt! Zie vb afbeelding hieronder:
Hier een voorbeeld/test schema!
2: slayer, max 16 spelers...
-1e plaats= 3 pnt.
-2e plaats= 2 pnt.
-3e plaats= 1 pnt.
3: team slayer 2 vs 2 :
de spelers van het winnende team krijgen 2 pnt!
4: team slayer 4 vs 4:
de spelers van het winnende team krijgen 2 pnt.!
5: team battle 5 vs 5:
de spelers van het winnende team krijgen 2 pnt
6: big team battle 8 vs 8:
7: big team battle 8 vs 8 :
8: slayer : max 16 mensen
-1e plaats= 3 pnt.
-2e plaats= 2 pnt.
-3e plaats= 1 pnt.
9: team slayer 8 vs 8:
10:*Slayer:
-1e plaats= 3 pnt.
-2e plaats= 2 pnt.
-3e plaats= 2 pnt.
-4e plaats= 1 pnt.
-5e plaats= 1 pnt.
Zo de punten telling!.
maar ik hoop dat wij veel members kunnen krijgen zodat het een succes *) kan worden, ik hoop dat jullie mee zullen doen!
We kunnen ook eens gezellig voor de LOL een potje: Dawn of the Dead spelen!
groetjes killnkenny
Status : 10 members
VOEG ME TOE OP MSN ALS JE INTRESSE HEBT! live_toernooien@hotmail.com
Laatst bewerkt: 6 jan 2005