1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 25 nov 2004.

  1. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ergens heb ik het wel fout, maar het stoort me vooral met de sniper... Maar soms ondervind ik toch dat ik teveel op een mannetje moet schieten die dan bv. 3 meter voor me staat... En in de laatste level vond ik het wel irriterend dat ik soms gewoon niet zag of je vijanden nu dood waren of waren gaan liggen ... Nuja, ik ga em denkik inruilen of verkopen via X-bazar, nu ik hem uit heb vind ik er niet veel meer aan.
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    En je moet ook goeie snipers nemen.
    bv. SVD, Kbu (nog wat)
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet het er dan niet zo mooi uit als Halo2? Alleen dan realistischer :p. Al die filmpjes die ik gezien heb ziet het er gewoon erg goed uit. Zeker zoals Halo2.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoi mensen,
    Ik heb onlangs, met pijn in mijn hart, ninja gaiden geruild voor NFSU2. Ninja Gaiden disc gaf fouten en kon niet meer geruild worden voor hetzelfde spel. Dus NFSU2 gekozen. Ik twijfelde heel erg of ik nou NFSU2 of GR2 zou nemen. Als auto-gek ben ik voor NFSU2 gegaan. Vermakelijk spel, maar meer niet. Graphics zijn niet geweldig en gameplay is ook maar gemiddeld. Ik kan NFSU2 voor een redelijke prijs aan een vriend verkopen en met het geld GR2 gaan kopen. Nee, ik heb geen xbox-live. Geen creditcard.... Wat ik zo hoor en lees over GR2 is het een goed spel. Reviews zijn oké, maar ik zou graag de mening van mensen willen horen die het spel echt een hele lange tijd gespeeld hebben. Dus zouden die mensen mij echt de voor- en nadelen van GR2 kunnen geven. (niet over xbox-live, wel single player en multi). Dus doe je best om mij te overtuigen als het kan. Bijvoorbeels bijzondere dingen/ features om de game echt aan te schaffen. Alvast bedankt!
     
  5. ant27

    ant27 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de heren (en dames )head shots zijn de snelle killers ne voor het aansturen van je maten is geel plus de kleine zwart en wit zo kun je zorgen dat ze niet gaan vuren .
    ps bart smit (50 euri)maar 1 minuut wachten voor het inpakken _O_
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja? Is hij bij bart smits maar 50 euro?
     
  7. ant27

    ant27 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wat ik ervoor heb moeten neertellen is wel 20 euro duurder maar de keuze is voor je zelf langer wachten of meer betalen
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee ik koop hem wel bij bart smits dan (zou je ook willen reageren op mn post, nr. 264). FF overtuigen of ik hem zal kopen of niet enzo.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Op play.com is ie uitverkocht ;), dus dat is geen optie meer.

    Verder wacht ik al 16 dagen (sinds order) en 14 dagen (sinds posten) op de game, dus kies maar :9
     
  10. ant27

    ant27 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    zonder twijfel kopen het is een geweldige game moeilijk maar zeker goed speelbaar maar ik was ook al verkocht aan de andere gohsts
     
  11. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb alleen single player ervaring, en wel hier te lezen:

    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1235189&postcount=234
     
  12. ant27

    ant27 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    op je 264 post hij veel uitgebreider is voor mijn een nadeel de wapens die je koop met je punten kun je niet gebruiken in campain (spl lukt mij niet )en heb op de forums ook niemand kunnen vinden die de vraag goed kan beantwoorden voor de rest gruwlijke graphics mooie wapens
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het er beter uitzien.
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Of hij komt niet meer :'-(, het is nu 17 dagen sinds ik besteld heb en 15 sinds zij em verzonden hebben. Nog steeds geen Ghost Recon 2 8)

    Maar eens een mailtje gestuurd, maar daar antwoorden ze niet :{

    Mijn vertrouwen in play.com neemt ineens wel erg snel af zo

    En ik wil Ghost Recon 2 spelen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat is wel erg lang :eek:.. En dat ze niet eens reageren vind ik al helemaal asociaal! Ik was al bang na dagen maar dit slaat toch wel alles! Lijkt een beetje op Telfort zijn service ook al zo goed in terugreageren :mad:

    Is het geld eigenlijk al overgemaakt?
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu nog maar eens naar een ander adres gestuurd. Na 14 dagen zouden ze kunnen tracken waar die is gebleven. Als ze maar wat van zich laten horen :9

    Dat valt dan weer mee :), hopen dat ie er snel is :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf die 1st. person helemaal niet geweldig. Die 3st. person wel. Vast omdat je bij de 1st. person vieuw je wapen niet ziet. Dat vind ik helemaal niet leuk, je moet wel je wapen zien vind ik als je 1st. person speelt.
     
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    komt wel goed alleen jammer dat het zolang heeft aangesleept

    ik heb hem ondertussen uitgespeeld :9
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, stond ook op hun site dat ze tot 14 dagen niet kunnen kijken waar het pakketje is, maar ja we zullen zien.

    Hij moet nu eerst besteld worden en dan opgestuurd. Want op hun site is ie uitverkocht :'-(
     
  20. Rhandezvous

    Rhandezvous Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    we gingen voor de lol een keer met z'n 3en spele (tis nie aan t rade *) )

    |------|------|
    |11111|22222|
    |------|------|
    |33333333333|
    |-------------| <----------- das nie fijn spelen tenzij je player 3 bent

    de cijfers geven de player aan srry zoveel cijfers en het lelijke figuurtje :p
    kmoest snal maken en die verticale balkjes gingen naar elkaar als er niks tussen zat
     

Deel Deze Pagina