Cheats bij the sims er op uit

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robinsky009, 1 jan 2005.

1. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kan iemand mij zegge nde cheats voor sism er op uit i nde free play hoef i kdie alleen ik heb er gevonden op internet maar ze werken niet kan iemand uit leggen wat ik dan moet doen?

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  3. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die doen het in ieder geval die van Suka, alleen heel veel mensen hier zeggen, dat die cheats het niet doen, alleen je moet ze uit je hoofd zien te weten, en dan heel snel intypen. Succes!

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet wel eerst de Blue Gnome-cheat gebruiken, voordat andere cheats werken. Er verschijnt dan een blauwe kabouter (niet David de Kabouter :p) aan de weg. Deze geeft je geld als je hem selecteert. Als je de raise motivations-cheat gebruikt, dan moet je daarna ook naar de gnome gaan en hier selecteren. De unlock locations/objects/socials kun je dacht ik zonder gnome doen

5. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet op de stoep voor je huis kijken en daar staat de kabouter als je de geldcheat Blue Gnome hebt ingevoerd.

6. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nog 1vraag op het hoesje staat dta je met zijn 2 kan spelen maar ik wou in de free mode samen me teen vriend met zijn 2 spelen maar het lukte ons niet weet iemand hoe dit moet?

ps. kan iemand de cheats hier bij zette ndan weet ik ze zeker want ik heb sommige van internet en snap er geen enne zak van :confused: :confused:

7. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan met z'n tweeen spelen ik heb dat al gedaan, ik denk dat wanneer je met je tweede controller op start of A drukt dat dan het scherm doormidden ( diagonaal) wordt gedeeld en dan kan je lekker met z'n tweeen spelen:p

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  8. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    okeejs ik zal het dadelijk of straks efef in me eentje proberen dan weet ik dat voor later

en moe tje deze cheat in voeren voro de andere cheats te kunnen gebruiken?
    R,L, Down,black ? is hem dat en voor geld deze
    L,black,Right,X,left ?

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je het sowieso leuk vindt, maarja iedereen ze eigen smaak :D.

10. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou kunnen dat die de cheats zijn voor geld en andere cheats, maar ik weet dat niet zeker
    Check ze eens na op www.cheatplanet.com :p

Deel Deze Pagina