[Fable] Show je Character!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha

inderdaad, het juiste antwoord... ;)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Exact mijn character, maar die van mij is ouder

3. rocky-biohazard

rocky-biohazard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een plaatje van mij mannetje hoe kan ik die laten zien

4. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe over je mensen bij tempels.
    die tempel om mensen te offeren is toch tempel of skorm?
    ik wil dit graag weten want dan kan je skorms bow krijgen :'-(

ik geef mijn pics ook nog ik heb dit spel 15 dec gekregen op mijn verjaardag.
    maar ik heb een paar accs verwijderd dus ik zie er niet zo goed uit met mijn acc nu..

maar mijn foto's komen er wel eens aan :cool:

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maak een foto van je mannetje op TV (achter voorkant zijkant, net wat je wel). zet die foto's op je pc. Save ze in Jp(eg)g formaat. Dan lekker klein. Upload ze (gratis) op imageshack en dan de "IMG" tag link kopieren en plakken. Voor verder uitleg zie de FAQ :)

@arnie 666: Nog gefeliciteerd ;)

prettig 2005 _0/

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    @geertbargeman: prettig2005

Ja hetzelfde:p..
    ik heb deze game net nog gespeelt ik moet een jongetje redden maar ik ga daar snel dood heb ik net zo'n vliegend beest vermoord ga ik terug naar buiten altans bijna en dan summont men heel veel van die beesten te veel dan ga ik dood iemand tips?

7. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zou je het wat duidelijker uit kunnen leggen. Dan begrijp ik het tenminste en kan ik je helpen.

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ehm..kweetniet hoe de quest heet maar dit moet je doen:
    je gaat naar een moeder van een jongen en die zegt dat haar jongen gekipnapt is door hobbes en dan moet je naar hobbe cave maar ik ga daar snel dood heb ik net zo'n vliegend beest vermoord ga ik terug naar buiten altans bijna en dan summont men heel veel van die beesten te veel dan ga ik dood iemand tips?

9. Niels18

Niels18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

k heb sinds kort een Xbox met het spel Fable, het is wel een gaaf spel, alleen kom ik bij een stuk niet echt verder, k hoop dat een van jullie me kan helpen!

Ik moet naar het kamp van TwinBlade toe, moet je eerst zo'n pad met allemaal ''banditen'' door, op dat pad, staan allemaal kisten met kleren er in, die moet je aandoen voordat je dat kamp in kan! maar hoe trek je in gods naam die kleren aan? k kom er echt niet uit! Alle tips zijn welkom! BVD

niels

10. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Train van tevoren heel erg veel in "Greatwood" en zorg dat je een beetje een fatsoenlijk wapen hebt.
    Succes

Je drukt op "Select", dan kom je bij een menu. Ga dan in het menu naar "Equipment"(als ik het goed heb). Daar staan drie verschillende dingen, namelijk: Weapons, Items en Clothing. Klik op "Clothing" en dan kan je bij "Suits" meteen het gehele bandit outfit aantrekken.
    Succes.

Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  11. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Maar ik had het spel zo uitgespeeld! :confused:

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    sorry, m'n reactie ging fout

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  13. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij die tatoo op je gezicht vandaan??

14. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Hier kan je hem vinden Lord Revan:
    Je wordt later in het spel gevangen gehouden en zal dan een renwedstrijd moeten winnen. Doe je dit dan kom je in een kamer terecht met een guard en dan zal er in de boekenkast direct naast de tafel die tatoo zitten.

Edit: Wat ook erg leuk is is om het spel good uit te spelen en dan je good character na het uitspelen ook nog eens evil te maken. Let op, je moet dan de savegames even verdelen. Ik heb dat nu, ik heb het spel dus uitgespeeld op good en kan nu verder spelen als good of als evil als ik dat wil. Ik heb namelijk 1 savegame voor evil en 1 savegame voor good.
    Tevens is het erg leuk om een evil karakter te maken en die gewoon +100 atractiveness te maken en -100 scariness, gebruik dan ook bright kleding.
    Mijn evil karakter loopt nu in bright suits en is +100 attractiveness en -98 scariness (al zijn er wel veel mensen bang voor me).

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  15. Valorite

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem al is eerder uitgespeeld maar was die tatoo nooit tegen gekomen. Maar Bedankt man _O_

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    coole characters;)

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Evil Hero'tje

Goeie Hero

Had eerst het spel "Good" uitgespeeld, daarna zowat al me stats gemasterd (behalve wat magie) en ben daarna alle burgers gaan slachten en dorpen gaan slopen omdat ik toch benieuwd was hoe die hoorntjes er nou uitzagen :9
    De tattoo op beide gezichten lopen door over z'n buik en ruig, naar z'n armen en zo naar z'n benen. Weet zo niet hoe ze heetten, als iemand te nieuwsgierig is dan zoek ik het wel ff op :)

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    De tatoo's op je evil poppetje vind ik beter bij de good poppetjes passen. Dus die moet je even veranderen ;)

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Iedereen zit wel te zeuren dat de game veel te kort is, maar voordat je alles (en dan bedoel ik echt alles) heb gevonden en geunlocked ben je zeker 20/30 uur verder.

20. Valorite

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb toen ,bijv je komt in nieuw gebied gelijk alles checken,, of je kan graven vissen enz.. was ik die tatoo over hoofd gezien.. ben niet zo iemand die het spel zo snel mogelijk wil uitspelen :)

Deel Deze Pagina