Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Dát bepaal ik zelf wel!

    J/k :) happy NY everyone!

    Begin af en toe trouwens beetje fucking gefrustreed te worden door Pro Evo. Controls zijn zo unresponsive af en toe, bijvoorbeeld het uitgooien met de keeper (wat hij soms dus gewoon WEIGERT te doen! 8) ) en af en toe van die kleine dingetjes dat als je een bal meegeeft aan iemand in de diepte, en hij is helemaal vrij, dat ie dan opeens langzamer gaat lopen, of die bal stuitert van zijn hak af ofzo...
    Zo zijn er nog veel meer kleine dingetjes waarvan ik denk ; het is wel een goed spel, maar zeker nog niet perfect...
    Is gewoon reuze irritant als je door die rare unresponsive shit zomaar de bal kwijtraakt, en de tegenstander scoort eruit. Ik vind het niet erg als de tegenstander scoort uit een mooie aanval ofzo, maar als ik er als speler niets aan kan doen omdat de controls ff zuigen, dan voel ik me toch genaaid. Dan voel ik me meer een trainer waarvan de spelers zijn instructies niet opvolgen, dus hulpeloos, dan een echte speler die alles in handen heeft.

    ...en die penalties moeten ook veel beter; Gewoon belachelijk dat als je met poppetje A op de hoek mikt, op X druk en de bal gaat in de onderhoek, en als je PRECIES hetzelfde doet met poppetje B, hij die bal gewoon Naast schiet, of soms gewoon in d ebovenhoek, of door het midden etc...
    En dan gaat het MEESTAL wel goed, maar er zit toch vaak 1 of 2 penalties in zo'n reeks tussen waarvan je denkt; WAT DOET IE NOU WEER!?!?

    Een nieuw penalty systeem zou dus mooi meegenomen zijn.

    Verder speelde ik zojuist de African Cup, en dan valt het me op dat de game gewoon een stuk langzamer gaat dan wanneer ik gewoon een exhibition match doe... En volgens de pijlen was iedereen gewoon fit, en volgens mij zijn ze ook niet drastisch langzamer dan Arsenal (Ik speelde met Marocco btw... want vond ze leuk spelen laatste africa cup) dus dat SNAP ik dan gewoon niet. Zal misschien aan me XBOX liggen, want die is al vanaf de launch (ongeveer), maar dan toch vind ik dat zoiets niet mag voorkomen bij een spel waar je 50 piek voor dokt.

    Zoals je merkt, begin ik 2005 gewoon lekker met heerlijk veel gezeik :D
     
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de keeper niet uitgooit ligt niet aan de responsive hoor, de keeper gooit alleen uit naar spelers die ruimte hebben, zodat je niet meteen de pal word afgepakt. Je kan wel altijd meteen uit trappen met B.

    Dat penalty systeem vind ik zo goed juist! Net als in het echt kiezen de voetballers een hoek maar schieten ze ook wel is naast en op de paal. Dat is toch realistisch?

    Maar je hebt wel gelijk, PES 4 is echt een goed voetbalspel maar nog lang niet perfect!
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Waarom gooit ie hem dan wel af en toe rechtstreeks naar een tegenstander!? *)

    Dat het realistisch is dat ze soms missen, dat klopt, maar ik wil toch liever dat er wel iets meer van 'kunde' bij betrokken wordt, ipv gewoon willekeur of geluk. Probeer er een leuke sub-game ofzo van te maken. Geen idee hoe, maybe iets van een vak dat je heel snel in een hoek moet bewegen ofzo en dat de keeper dan zijn 'vak' er zo snel mogelijk op moet krijgen, en tegelijkertijd met zo'n balkje waarbij je precies op het juiste streepje moet drukken ofzo. En bij sommige slechtere spelers is die zone (dat streepje) dan wat kleiner, of gaat het balkje iets sneller, dan bij de betere, rustigere spelers.

    Of een andere manier. Als het maar beter werkt dan nu. Want nu is penalties gewoon echt een kwestie van geluk hebben. En je kunt wel zeggen dat dat inhet echt ook zo is, maar dan is het nog steeds een kwestie van individuele kwaliteiten etc.

    Yeah, verdomde goed. daarom is het ook zo frustrerend dat je steeds weer die foutjes tegenkomt, maar je het TOCH blijft spelen want het is zo verslavend :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  4. Gazzo

    Gazzo Belgium Xbox Masta

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    uhm dude
    dat een bal op de hak wegspringt is net zo realistisch.
    Geen enkele actie is perfect.
     
  5. Ronnieboy

    Ronnieboy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over het geweldige ISS pro 4. Aan het einde van de wedstrijden krijgen de speler een cijfer. Dat gaat meestal wel goed, maar ik krijg op een gegeven moment alleen maar het cijfer 1,5, Ook mijn tegenstander.....
    Snapt u hem, snap ik hem!
     
  6. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik een klein beetje gefrustreerd van raak is verdedigers die automatisch uitverdedigen door de bal uit te schieten, terwijl je zelf wilt counteren door een lange pass te geven. Maar dat doen ze dan niet.
    En ook een puntje van kritiek is het affluiten van de wedstrijd terwijl je midden in een aanval zit.
     
  7. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat missen ze inderdaad. Je moet eventjes de bal aannemen. Als je op B drukt, loop je het risico dat die lompe verdediger een sliding doet. Dus probeer ik het met een tegenstander in de buurt altijd maar met X, ook al schieten ze de bal dan wel eens over de zijllijn. Zekerheid boven alles.
    Ja, dat is inderdaad nieuw in deze versie. De computer gebruikt een bepaalde lijn om te bepalen of de bal in de aanval is, en die hebben ze in deze versie een stuk verder naar het doel toe geschoven. Vooral counters worden hierdoor heel vaak afgefloten terwijl je gewoon met drie man op twee verdedigers afgaat.

    En HomerJ, je wacht nog altijd op PES4?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze schieten ie bal uit omdat je anders een groot risico loop dat ie hem tegen de tegenstander aanschiet.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Kan wel zijn maar dan nog vind ik dat zoiets je persoonlijke keus moet zijn, ipv dat de computer dat voor je bepaald. Toch? uitschieten kun je ook zelf als je dat wilt.
     
  10. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er wel een bepaalde knop voor. L+B, zwart+X ????
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

    Vraagje, ik ben nu bij m'n vriendin in Rotterdam. Weet iemand of ze bij de Mediamarkt hier nog een Starterskit voor €29,95 hebben? M'n account loopt in februari af, dus moet 'm nog verlengen.
     
  12. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst weer een tegen real madrid gespeeld, jezus wat maken die mooie doelpunten. Elke keer sta ik met 2-0 of 3-0 voor, en dan halen zij r. carlos eruit voor owen, dus spelen ze 3-3-1-3. Dan zijn ze echt pokke goed.
     
  13. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele stad is vandaag gewoon open, e plaza zit trouwens naast de MM, als je het centrum bedoeld dan
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind Real als ze een extra spits brengen juist heel makkelijk zijn.Je kunt ze dan heel makkelijk counteren omdat ze maar met 2-3 verdedigers spelen(die ook nog heel aanvalled spelen)
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt het iig proberen, in Utrecht zijn ze telkens uitverkocht en soms zijn ze ook voor 60 euro, dus je moet geluk hebben. Bel anders eerst.

    Gelukkig nieuwjaar allemaal.
     
  16. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? 8)
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik moet ook zeggen dat ik altijd al stilletjes juich als ik zie dat iemand met een real madrid, barca of brazilie gaat komen.
    Heb van deze drie nog nooit verloren iig.
    Zoals al eerder gezegd wordt zijn ze doodeenvoudig te counteren.
    Zet counterattack op A en stel em ook als strategy aan en zorg ervoor dat je een ploeg hebt met snelle aanvallers (arsenal,milan,inter enz)
     
  18. fillem

    fillem Sterkman

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is dit spel voor niet voetbal liefhebbers?
    Heb PES3 wel op de PS2 gespeeld en heb me wel enorm vermaakt (maar vond het wel lastig)

    Hoor hier veel over opstellingen en spelers...als je daar niet veel van af weet is het dan nog steeds leuk om te spelen?
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jwel... de besturing is niet moeilijk (wel wat oefening natuurlijk ;)) en dat van de spelers en opstellingen is ook niet moeilijk. Wordt grotendeels uitgelegt in 't boekje en de rest kun je zelf wel bereiken/vinden doordat je gwoon ff wat uitprobeerd.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je je met PES3 hebt vermaakt dan zul je dat met PES4 ook doen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina