...Hallo.. Hierbij een Topic over DOA, SCII, Tao Feng, en andere fighting games. Welke game vind jij het leuks en waarom? Post eventueel vette plaatjes/screenshots Welke Fighting Games heb jij in je bezit? Zelf heb ik: Dead Or Alive 3 Soul Calibur II Tao Feng: Fist of The Lotus Buffy (Actie/Fighting) Buffy: Chaos Bleeds (Actie/Fighting) Enter The Matrix (Actie/Fighting) Over 3 games vertel ik wat ik ervan vindt. Tao Feng heb ik pas aangeschaft (2e hands, 12 euro) en ik vindt het best wel een goeie fighting game... het heeft iets apparts.. De manier van vechten doet me iets denken aan X-Men:Next Dimension maar dan beter uitgewerkt. En ook die Chi aanvallen zijn erg spectaculair. Wat wel jammer is, is dat er weinig te unlocken valt. Ik heb nu het enige extra character vrijgespeeld, maar daar houd het verder ook mee op qua unlocken, owja en 1 level. Favo character: Jade Dragon Soul Calibur was mijn 2e fight game, en ik heb het ontzettend veel gespeeld. In het begin is het zwaar verslavend, maar wordt voor de normale gamer, denk ik vrij snel saai. Ik heb het een paar keer ongeveer 50 uur gespeeld, voordat ik over nieuw begon. De graphics zijn erg goed. Al zie je wel wat foutjes. O.a. met Seung Mina's 3e costuum, de jurk. Daar zie je regelmatig haar wapen doorheen komen. Favo character: Isabella Valentine (IVY) Dead Or Alive heb ik meteen aangeschaft toen ik hem opeens in de schappen van de Free Recordshop zag liggen, voor 30€. Ik had DOA deel 2 op de PS2 gespeeld en vond hem helemaal te gek. 3 Is nog beter, de graphics zijn echt helemaal het einde. Vooral het level in het bos. Maar ik vind wel dat het spel weinig heeft om lang gespeeld te worden. De storymode is leuk... maar stelt opzich niet veel voor. En om de costuums te unlocken moet je vaak Survivel spelen. Favo character: Lei Fang Ik kan niet kiezen tussen deze 3 games, welke ik het leukst vindt. Omdat ze alledrie allerlei andere dingen te bieden hebben... Tao Feng: Jade Dragon Soul Calibur II: Isabella Valentine (Ivy) Dead Or Alive: Lei Fang QUESTION ---> Wie van jullie Xbox Gamers heeft het spel Bloody Roar Extreme in zijn bezit en kan mij hier wat over vertellen. Hoe is de gameplay, de graphics, is het spel de moeite waard om aan te schaffen, hij kost bij mij in de stad 30€. En ik ben snel tevreden over een Fighting Game. Dus laat me even weten of dit spel een beetje goed is. Alvast bedankt!!!
Ik heb DoA 3 en SC2, ik speel DoA dagelijks Mijn favo karakters zijn wel Helena en Hitomi. Het spel is snel en bezit over een goede gameplay. Daarin tegen is SC2 ook wel erg goed maar het haalt het niet tenopzichte van DoA. Maar ik ben ook een DoA aanhanger sinds deel 1 op de Saturn en de PSX.
Heb je geen Mortal Kombats? Niet dat ze zo goed zijn tegenwoordig, maar dat is ook een fighting game, of course... Straks komt Dead or Alive Ultimate!! Check trailer en screenshots op de gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/599
Ik heb: DOA 3 SC 2 Kung fu chaos Doa 3 vind ik zelf de beste. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Tao feng maar kan 'm nergens vinden.
Ik kon hem ook nergens vinden, maar toen opeens zag ik hem 2e hands voor 12 euro bij Dimension Plus (Doetinchem)... en das flink goedkoop. En echt 2e hands kan je het niet noemen, want ze sturen het spel eerst op naar het hoofdkantoor en maken de disk weer glad, krassen, vlekken etc weg...dus das wel mooi! Daar wil ik dus misschien ook Bloody Roar Xtreme kopen maar wie heeft het spel nou en kan mij er wat over vertellen??? @r_xbox_gamer, ik zie in je profiel dat jij het spel Shenmue II hebt..? Is dat een leuk spel? Moet je ook een beetje vechten enzo???
ik heb alleen DOA 3. Zeker tevreden over, omdat ik al heel wat vette uurtjes achter de rug heb, al dan niet multiplayer. Lijkt me wel de beste en het is degene die mij het meest aanspreekt: het ziet er het best uit, speelt het best uit en dat vechten met zwaarden uit SC 2 vind k niet wat.
@ Fighter: Ja je moet wel een beetje vechten maar ik vind het zelf niet echt wat voorstellen. Maar bloody roar lijkt me opzich wel een leuke game ik speelde 'm vroeger echt heel vaak op m'n psx.
Hmm ja hij is 30 euro, dus jij vind het wel de moeite om aan te schaffen? Je kan toch in beesten veranderen, is dat een beetje tof?
Vroeger vond ik dat erg tof ja maar ik weet niet echt of het nog zo tof is. Als je aardig wat geld hebt zou ik 'm wel halen. Ik heb er ook ff naar gezocht maar hij lag alleen bij free recordshop voor 64.99 dat leek me een beetje teveel.
Ja die heb ik inderdaad ook zien liggen bij ons in Doetinchem. Nou in iedergeval bedankt voor je advies! Ik ga nu offline...doeg!
Ik heb DOA3 en SC2. Veel mensen zien SC2 als de beste fighting game die er is. Ik niet, SC2 speelt heel soepel maar heeft bij lange na niet de feel die DOA3 heeft. Bij SC2 heb ik het gevoel dat een of ander vaag ventje wat vage moves doet als ik maar wat op de knoppen druk. Bij DOA3 voel ik meer verbondenheid met wat ik uitvoer op het scherm. Klinkt vaag, maar dat vind ik. Bovendien vind ik de interactieve omgevingen in DOA3 echt veel beter dan in SC2 (Lorelei anyone?)
SC2 vind ik egt zwaar klote, omdat er niet egt boeiende mannetjesin zitten en je heel raar moet gaan doen met je controller als je een grab of trucje wil doen. ik zlef heb alleen DOA3 dat vind ik kk vet, het speeld heel lkkr. vette mannetje vette ending movies, enz enz. mijn SurvivalTag Battle racord staat op dit moment op 5.000.000(iets meer) et Jann Lee en Ein voor Jann lee check n avatar Ein @ the matrix, Helemaal mee eens
Ik vind Soul Calibur 2 juist een van de betere Fighting Games (Met DOA en dat van moeilijke grabs... nou dat valt reuze mee! Het is gewoon even oefenen, en je kan de knoppen zelf nog veranderen ook, dus dat is een argument van nix!
Feit blijft wel dat SC2 meer een button smasher is dan DOA3... Stop iemand die nie kan gamen achter SC2 en reken maar dat hij niet genadeloos wordt afgeslacht, wat wel het geval is bij DOA3, en ik heb ervaring in beide spellen hoor. Over bloody roar door xbw: Review hier te vinden
Ik heb DOA3, mar ik heb ze allemaal gespeeld. Ik vindt zelf DOA3 het lekkerst spelen. Al moet ik zeggen dat ik SC2, MK (allebij de delen) niet slecht vindt. Maar ik vecht liever met de hand dan met wapens en ik vondt de snelheid van DOA3 lekker. Alleen jammer dat het (te) makkelijk te leren is.
Ik heb zelf: DOA3, Kung Fu Chaos en SC II. En ik mag ze allemaal even graag! Ik heb bloody roar wel eens gespeeld maar die haalt de kwaliteit van deze andere games niet, en dan natuurlijk met name die van SC en DOA.
Ik heb deze fight games: Dead Or Alive 3, Soul Calibur II, Tao Feng: Fist of The Lotus, Buffy (Actie/Fighting) en Enter The Matrix (Actie/Fighting). Ik vind dead or alive 3 en soul calibur 2 toch wel de beste spelen hier van. Tao Feng vind ik maar een slecht spel. De characters reageren te traag vind ik en soms heb ik ook het idee alsof ze te goed blokken.