DVD Brand Programma

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TheWalrus, 30 dec 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Weet iemand een goed programma om back ups te maken van mijn GEKOCHTE DVD's met beveiliging er op, zodat ik de films kan draaien zonder de originelen te beschadigen? *) *) *)

Kortom, wat is het alternatief voor nero dat beveiliging herkent?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nero alleen werkt niet , je moet het eerst rippen met DVDShrink 3.2
    De beeldkwaliteit gaat wel achteruit vind ik.

Daarom hou ik het bij de originele versie !!!!
    Van de bijna 400 DVD's die ik heb , is er maar 1 copy bij !!!
    En die wordt binnenkort vervangen door de originele versie !!!

Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    DVD Xcopy Xpress ( verscillende versies). Hét DVD kopïerprogramma. Kost wel wat in de winkel, maar ik heb het zegmaar op een andere manier gekregen.:+

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    o ja, hoe dan :+ :D

ik tel alvast af btw...

3... 2... 1...
    _0/

5. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rippen naar je harde schijf met dvd Decrypter en dan verkleinen en in een ISO omzetten met DVD Shrink. Daarna kun je m gewoon met bijv. Nero branden.

En de kwaliteit gaat niet echt heel veel achteruit; met DVD Shrink kun je instellen hoe goed de kwaliteit moet zijn. Je kan bijv. de kwaliteit van de extra's en menu's lager zetten, zodat de kwaliteit van de film zelf hoger word. Als je het goed doet, merk je er niks van dat het een backup is...

@ The Pulser: Waarom denk je dat dit topic gesloten wordt? Het is gewoon legaal hoor. Backups maken van gekochte dvd's mag gewoon, zolang je ze maar niet doorverkoopt...

Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Goed, of ik moet allerlei rare capriolen uithalen of DVD Xcopy KOPEN. Prima dus. (hey verrek die had ik ooit ook, zit ook zo'n opvijzel programmaatje bij toch?).

Vraag me af of je daar ook tosties mee kan maken ;)

Wat trouwens als je de orignelen verkoopt en de back ups houdt? kan dat ook met schoon moeders?

Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2004
  7. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    voor backups zei je ? haha , denk t niet
    / ontopic weer.

Met die beveiliging kan je t niet branden of wel ?

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik weet wel dat cd's met beveiliging kunnen worden gekopieerd door CloneCD, ik weet alleen niet of ze hier ook een dvd versie van hebben...

9. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    clone dvd........

10. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Als je m ript met DVD Decrypter blijft er weinig van die beveiliging over...:+

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    right on time Walrus, wou ik namelijk ook wel weten.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    clonde dvd.Of alcohol120%.dat zijn na mijn id jou opties wallie

13. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eerst met dvd decrypter en dan met dvd shrink, werkt nagenoeg altijd

14. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Als je m met Alcohol 120% gaat proberen te kopiëren, zal je er snel achterkomen dat dat meestal niet lukt. Films zijn meestal te groot om op een DVD-R te zetten en met Alcohol kun je m ook niet verkleinen.
    Alcohol 120% kun je dus beter niet gebruiken (tenzij je m eerst verkleint met DVD Shrink en in een ISO zet).

15. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    En de topic hoe bouw ik mijn xbox om zodat ik gecopieerde spellen en dvds kan afspelen, omdat ik het anders zonde vind van de orginelen?

16. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ontopic aub. Maar wel een goed bruggetje om iets te melden ;). Topics als deze is lopen op brandende kolen. Als je niet snel genoeg loopt verbrand je je voeten ... erg

Nu de zin uit voorgaande. Het branden van een dvd op zich is niet illegaal. DVD branders worden verkocht als zoete broodjes, moet je dit dan ontkennen? Nee, maar illegaal gebruik bespreken op xbw is over the limit. Tot nu zijn slechts enkele zinspelingen (die ik liever niet zie) gemaakt, de rest van de posts gaat over het topic.

Afsluiten wil ik dan ook met de mededeling dat je hier voorzichtig moet posten. Als ik vanaf nu de indruk krijg dat je wil sharen, krijg je zonder verdere waarschuwing (je ontvangt een mail, dat wel) direkt een OW of een ban, naar gelang de inhoud van de post.

Keep on posting :).

17. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het wel met Nero doen, maar dan moet je eerst een ander proggamma vinden voor het rippen. Maar, je kan natuurlijk ook gewoon branden met Clone DVD, staat hier trouwens al veel vaker.

18. berend25

berend25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    download gewoon shrink is gratis gewoon en je moet nero hebben die ook dvd kan branden..
    stop een lege in je brander en de film in je dvd speler van je pc start shrink shrink doet alles ook branden pace of cake gewoon want ik brand elke dag zo wat

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ff een oud topic omhoog kicken maar als ik een nieuw topic aanmaak wordt ie gesloten :)

ik heb nu dvd shrink maar als ik hem wil starten gebeurt er niets behalve 1 ding: me pc wordt zo traag als een slak, als ik bij processen kijk zie ik dat het programma er staat en 100 % van mijn Processor gebruikt, maar opstarten doet hij niet, heb al gegoogled maar geen oplossing gevonden die werkt

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb even een vraagje.

Ik heb net een film gedownload (.avi) En deze wil ik graag branden met NERO. Het bestand is 706 MB maar als ik hem wil branden zegt NERO dat het 900 MB is :confused:

Kan iemand mij helpen.

Deel Deze Pagina