[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een vrij lastig stukje als je niet weet hoe het moet.ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld maar ik zou proberen je te helpen.je moet met de rechter trigger tegen de muur op lopen en vervolgens op a drukken, dan kom je tegen de volgende muur en dan moet je weer op a drukken(zo zet je steeds van muur naar muur af tot je boven bent)dit vereist enige timing.Sucsess :)

2. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met dat tussen de muren heen enweer springen. moet je goed opletten op je timing.. je moet weer op A drukken als die een beetje stil staat op de muur.
    want met pop2 heb ik veel moeite mee

3. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.086
    heb hem gekregen voor sinterklaas, maar heb n0g steeds niet gespeeld :{
    te druk met nfsu2 :p

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ben weer een stukje verder finnaly.
    ik zit nu op het stukje dat Dahakar achter me aan komt. maar je moet een wal run over een muur doen, waar dahakar door heen springt. maar ik kom er niet overheen... iemand tips?

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al verder en die bewaker dat is de DAHAKAR!! mmm...als hij agter je aankomt moet je wegrennen dan kom je buiten ga je de bocht om maak je een walrun en dan spring je over op van die stokken zwaai zwaai naar de volgende stok zwaai zwaai en dan spring je naar de overkant en dan ben je klaar en ben je hem kwijt. ik ben nu al weer een keer naar het hden geweest en daarna moet je weeer naar het verleden maar dan moet je van die opstakels paseren aleen dan ligt er son balk met tanden en die beweegt niet en daar kom ik niet overheen. iemand tips ???

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg :eek:

is dat dahakar :9 , dat wist ik niet ik dacht. gewoon een grote bewaker :9
    oke the bomb, ik ga even verder komen en dan kom ik je helpen :9
    tnx voor de tips :)
    Ik had net die Wall run gedaan, om de bocht en toen op de stok gaan hangen. maar ëën of andere manier wou die niet slingeren :9.

en nog een vraag. hoe kan ik andere wapens wisselen, ik bedoel niet oppakken maar zoals als je level uit heb gespeeld, staat er soms: you optained the . . . sword.

7. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik ook niet. heb ik nog nooit gehad... sorry kan je niet helpen :eek:

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen dat er staat... YOU GAIN en dan bijv. eye of the storm

9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand plzz tell me about it.. want mischien heb ik allang het zwaard van de prince.. :confused: en dan is het dom als ik neit weet heo ik me wapen kan veranderen

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt dat van zelf gedaan bijv. toen je dat zwaard van die rode chik kreeg

11. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je zwaard verandert automatisch, in het spel zit iets van 6 main weapons (die krijg je bijvoorbeeld van kaileena of je vind ze) wanneer de prins een sterker zwaard ontvangt dan pakt ie dat zwaard en kan ie niet meer cyclen tussen zijn vroegere zwaarden ;)

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    best wel stom gedaan vind ik zelf,
    ik ben net weg van dat stuk dat DAHAKA voor het eerst achter je aan komt..
    (Pfiuuuw bn wel blij :)).

13. Pierre_V

Pierre_V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,zit in het stukje "clockworks and gears". heb het eerste gedeelte gedaan maar zit nu vast. Ik zit aan het stuk waar je voor de tweede maal die vent ziet die de eerste keer een mes naar je gezicht smeet.(en miste) heb wallrun gedaan door eerste rad,dan door tweede rad met sprong naar paal,dan van paal tot paal. Vervolgens heb ik tweemaal die hendel verdraait zodat er een balkonnetje op en neer begint te gaan. Als dit balkonnetje beneden is wallrun tot op balkon en verder kom ik niet.. Ik weet niet of ik moet wallrunnen,dan wel op die bewegende pendels springen of wallrunnen en vervolgens jump. Heb al vanalles geprobeerd maar geraak nerges op of onder.. Iemand die kan helpen??

14. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan gvd niet verder komen bij al die windmolens dat je zon ding naar beneden moet halen en dan val ik de hele tijd naar beneden!

15. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pop warrior within HELP

hoi ik zit vast bij prince of persia
    ik heb net die vrouw gehad waarbij zij mij een zwaart geeft maar vaaf daar weet ik niet meer waar ik heen moet
    pleas help mij zodat ik verder kan *)

16. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he reiku kan je me a.u.b helpen want ik heb net dat zwaart gehad van die rode chik en weet nu niet meer waar ik heen moet
    help me a.u.b zodat ik weer verder kan

17. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat zwaard hebt gekregen moet je een klein stukje terug lopen in het midden van de kamer waar je het zwaard hebt gekregen, dan dou je het zwaard daar in dat apparaat, en vervolgens komen er dan rotsen omhoog.
    Dan spring je naar het volgende stuk, maak vervolgens een wallrun richting de rotsen en zet je dan af, dan kom je op een platjorm en dan kan je voorlopig wel weer verder.

18. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op dat balkonnetje staat moet je als doe boven is een wallrun maken zodat je tussen 2 muren komt, dan moet je de hele tijd van muur tot muur springen totdat je boven komt.

19. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat duidelijker bent kan ik je misschien helpen.

20. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik weet welk apperaat je bedoelt waar volgens jou dat zwaart in moet maar hij doet het niet hoe krijg ik het zwaart er in

zou het kunnen dat ik iets vergeten ben om te doen????

Deel Deze Pagina