Dát bepaal ik zelf wel!
J/k
happy NY everyone!
Begin af en toe trouwens beetje fucking gefrustreed te worden door Pro Evo. Controls zijn zo unresponsive af en toe, bijvoorbeeld het uitgooien met de keeper (wat hij soms dus gewoon WEIGERT te doen!
) en af en toe van die kleine dingetjes dat als je een bal meegeeft aan iemand in de diepte, en hij is helemaal vrij, dat ie dan opeens langzamer gaat lopen, of die bal stuitert van zijn hak af ofzo...
Zo zijn er nog veel meer kleine dingetjes waarvan ik denk ; het is wel een goed spel, maar zeker nog niet perfect...
Is gewoon reuze irritant als je door die rare unresponsive shit zomaar de bal kwijtraakt, en de tegenstander scoort eruit. Ik vind het niet erg als de tegenstander scoort uit een mooie aanval ofzo, maar als ik er als speler niets aan kan doen omdat de controls ff zuigen, dan voel ik me toch genaaid. Dan voel ik me meer een trainer waarvan de spelers zijn instructies niet opvolgen, dus hulpeloos, dan een echte speler die alles in handen heeft.
...en die penalties moeten ook veel beter; Gewoon belachelijk dat als je met poppetje A op de hoek mikt, op X druk en de bal gaat in de onderhoek, en als je PRECIES hetzelfde doet met poppetje B, hij die bal gewoon Naast schiet, of soms gewoon in d ebovenhoek, of door het midden etc...
En dan gaat het MEESTAL wel goed, maar er zit toch vaak 1 of 2 penalties in zo'n reeks tussen waarvan je denkt; WAT DOET IE NOU WEER!?!?
Een nieuw penalty systeem zou dus mooi meegenomen zijn.
Verder speelde ik zojuist de African Cup, en dan valt het me op dat de game gewoon een stuk langzamer gaat dan wanneer ik gewoon een exhibition match doe... En volgens de pijlen was iedereen gewoon fit, en volgens mij zijn ze ook niet drastisch langzamer dan Arsenal (Ik speelde met Marocco btw... want vond ze leuk spelen laatste africa cup) dus dat SNAP ik dan gewoon niet. Zal misschien aan me XBOX liggen, want die is al vanaf de launch (ongeveer), maar dan toch vind ik dat zoiets niet mag voorkomen bij een spel waar je 50 piek voor dokt.
Zoals je merkt, begin ik 2005 gewoon lekker met heerlijk veel gezeik
Klik om te vergroten...