Dead Or Alive, Soul Calibur II, Tao Feng En Meer Fight Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fighter, 1 jan 2005.

1. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    HAlo ik wil soul calibur 2 koppen is het een aanrader?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf:

Doa 3 (gewoon leuk)
    Soul Calibur II (begint niet te snel te vervelen, ik speel het al sinds deel 1 :D)
    Wrath Unleashed (erg goeie game)
    Kung fu choas (met 4 man is deze game wel leuk)

3. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een aanrader. Ik heb zelf Soul Calibur 2 en Mortal Kombat : Deathly alliance, en ik heb Doa 3 al een paar keer uitgespeeld, maar vanaf het moment dat ik SC begon te spelen speel ik geen anderen fighting games meer, SC speelt echt zo fijn de controles vindt ik echt beter dan die van alle anderen games, het loopt allemaal heel vloeiend in elkaar over, de graphics zijn echt supper (overigens zijn die van DOA ook echt geweldig) de karakters zijn heel goed uitgewerkt, en het klopt niet dat een buttonbasher een geoefende SC fighter kan verslaan, ik heb zelf al 2 keer aan een SC toernooi meegedaan en daar heb je dan soms ook van die buttonbashers tussen zitten maar die worden door iedereen ingemaakt.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dead or alive ultimate dat woird de beste fight game ooit

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf heb ik DOA3 een hele tijd gehad, en de story mode uitgespeeld. Vond het een lekkere fighter, vooral de levels die zo interactief waren.
    Enter The Matrix heb ik ook, die valt natuurlijk in het niets bij DOA3, maar vond ik toch wel lekker wegspelen. De focus-mode maakte natuurlijk voor matrix-fans ETM een must-have. Al waren de gameplay elementen meestal wat stroef, vond ik het toch wel een redelijke game.

6. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik DOA 3 toch leuker vind als SC2, k heb ze allebei, maar bij DOA3 is het een stuk leuker en pittiger om te winnen. Als je bij SC2 op een gegeven moment een karakter hebt met een groot wapen dan ben je bijna onverslaanbaar. Ik speel zelf het liefst met Hitomi, die is zo snel

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Tao Feng gehad en vond het echt een kutspel, nog nooit zo'n erge game gezien... zoals die characters reageren op elkaars moves, belachelijk gewoon |:- |:- |:-
    Hoe dan ook
    ik heb DoA3 (dûh) en mijn favoriete character is er eigenlijk niet, ik heb er meerdere:
    Ayane
    Hayate
    Ein
    Hitomi
    Lei Fang
    Hayabusa
    :)
    als ik daaruit moet kiezen zouk zeggen Ayane, en mijn beste character (waarme ik dus beste kan vechten) is Hayate.

ik heb ook Soul Calibur 2 gehad, maar die vond ik niet zo leuk als DoA3, daar was mijn favoriete character Mitsurugi, hij had misschien wel slechte moves en was bij lange na niet zo sterk als bijvoorbeeld Link (uit SC2 NGC versie) of Kilik maar hij had wel het vetste wapen en het 'normaalste' uiterlijk, de rest vind ik een beetje té strip achtig...

Mortal Kombat vind ik kut sinds ik deel 4 heb gespeeld, dus heb nooit Deadly Alliance geprobeerd, en lijkt me sterk dat ik die ooit ga proberen

18 Februari komt DoAU, en mijn favo character daar is: Ayane Met Xbox Outfit!!!

8. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind Dead Or Alive ook het best want het is realistischer dan Soul Calibur 2 en Tao Teng vind ik gewoonweg lomp omdat er geen balans in zit

9. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb SCII op de cube en ik vind het de beste fighter ooit. m'n favo characters zijn nightmare, cassandra en link.

10. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Nightmare _O_
    hij is zo evil }:]

11. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind Nightmare maar niks.
    Kilik is veel beter.

12. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    of Maxi je druk paar keer een knopje in en hij begint hard om zich heen te rammen.

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  13. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker dat dead or alive ultimate de fighting game word. O-)
    Je krijgt zoveel nieuwe levels zoveel nieuwe costumes. *)
    Maar ik hoop wel dat de moves worden veranderd worden want ik kan alle moves van kasumi al uit me kop :cool:

heb je de nieuwe costumes al gezien dat zijn er zekker veel.
    Sexy pakkies voor Tina! 8)

Maar guilty gear komt er ook nog aan en de xbox magazine gaf een 8 1/2 voor.
    en dat is hoger dan doa3 :confused: .

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    cool deze ga ik mischien halen ik hoorde ook iets over weapon maker hoe werkt dat en gaat dat/

15. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van mij gaat altijd met rafael en dan gah ik met ivy.
    al drukt hij de hele tijd op Y dan ben ik snel verloren hor.

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ehm waarom zeg je dit?

17. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn lijstje van vechtgames:

De volgende spellen heb ik zelf:
    1) Dead or Alive 3
    Favo. Goed vechtsysteem, genoeg te unlocken, mooie grafix en was mijn eerste game op de xbox ;)
    2) Soul Calibur 2
    Favo. Helaas niet zo buttonsmasherproef als DOA3. mooie grafix, vechtsysteem zit goed in elkaar. Story mode is grappig.
    :cool: Capcom vs SNK 2: EO
    beetje nostalgisch :), leuk gedaan dat 2d in deze 3d-tijdperk. Goed vechtsysteem, zowel voor beginners als experts ;)
    4) Mortal Kombat: Deadly Alliance
    Ach ja MK, grafisch wel ok, veel te unlocken, fatalities *), vechtsysteem met 3 stijlen is aardig uitgewerkt.
    5) Mortal Kombat: Deception
    weer veel te unlocken, meer fatalities (en stagefatalities zijn weer terug :)), vechtsysteem met 3 stijlen nog steeds. Vindt hem beter dan zijn voorganger, vooral ook omdat de konquest mode een stuk uitgebreider is, wat mij wel beviel :)

De volgende spellen heb ik gespeeld:
    6) Tao Feng: Fist of the Lotus
    Eindelijk eens wat ledematen breken, dacht ik toen voor de eerste keer iets over las. Maar viel mij tegen toen ik het speelde. Vond het vechtsysteem niet zo goed uitgewerkt, had vooral wat meer verwacht van dat ledematen breken.
    7) Fightclub
    Erg simpel vechtspelletje en het breken van botten kwam mij bekend voor en was dus zeer benieuwd of het dit spel wel goed uitgewerkt was. Beter dan TF iig. Als je hier je arm breekt, kun je die ook niet gebruiken (maar meestal ben je dood als je arm wordt gebroken), maar je kan ook iemand rug breken.
    Grafisch ziet het er goed uit en de bottenbrekeranimaties zien er leuk uit.
    Helaas duurt de story mode maar een half uurtje :mad: Multiplayer is leuker
    8) Kung fu Chaos
    Een echte party fightgame. Zeer vermakelijk met z'n 4en :)

18. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur vind ik ook heel vet, en DOA is natuurlijk ook heel vet. Ik heb met DOA altijd van die momenten dat ik er echt super veel zin in heb, maar het is niet echt moeilijk...en ook dat counteren heb je snel onder de knie. Maar toch blijft het een super spel, en ik moet ook zeggen dat ik liever met de hand vecht dan met wapens. Want opzich verschillen de wapens in SC niet eens zoveel met elkaar, tenminste ik merk er zelf bijna nooit wat van, das wel jammer. Tao Feng vind ik juist vet leuk, ik vind die manier van vechten wel lache, die dikke combo's enzo, daarom denk ik dat Bloody Roar mij ookwel gaat bevallen...

19. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    don't mess with nightmare! hij rulet hard en de wereldkampioen SCII speelt ook met um...

20. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nightmare is wel een beetje aan de lompe kant }:] Zijn zwaarden zijn echt te groot. Ivy is wel fijn, maar daar moet je wel mee overweg kunnen, en ze is slecht als het om close combat gaat... want ze heeft best veel tijd nodig met dat zweepje van haar _O_
    Cassandra & Sophitia zijn ook erg lekker...fijn om mee te spelen bedoel ik hé? }:]

Deel Deze Pagina