Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    dus als hij €400 gaat kosten, dan vervalt jou interesse:D .

    Ik verwacht echter wel een extra game ofzo bij de xbox2
     
  2. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er in het begin nog geen games bij de consoles zitten dat is meestal pas naar een tijdje als de echte Die-hards de eerste lading consoles hebben gekocht voor de volle prijs.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat vrees ik wel weer. Dan moet je wel een spel er weer extra bijhalen. Maar tegenwoordig kun je ook gewoon nieuwe spellen bij je xbox krijgen die normaal nieuw €60 kosten (Halo2, Burnout3, Fable).

    Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de prijs van nieuwe xbox2-games. Meer als €70 vind ik sowiezo te extreem.
     
  4. jeroenb

    jeroenb Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben voorlopig toch niet van plan x-box 2 te kopen, heb net een maand terug zo'n massive entertainment pack gekocht, misschien over een jaar of 2 a 3. dan verwacht ik wat ik nu voor m'n x-box heb betaald

    Beetje offtopic maareh: heeft er iemand enig idee hoelang ze nog doorgaan met het maken van X-box games, nadat X-Box 2 uit is?
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Het lijkt me dat gewoon zodra de Xbox2 er is, de productie van games overgaat op Xbox-2 games.

    Games als bijvoorbeeld Halo 3, Forza Motorsport 2, Fifa 2007, Nieuw DOA enzo, die zullen niet op de xbox uitkomen, maar op de Xbox 2, dat lijkt me het meest logisch. Wel zullen de xbox1 games nog gewoon in de winkel blijven totdat ze verkocht zijn.
     
  6. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    300 euro en geen cent meer (alleen voor de console)
    voor de rest koop ik de games wel appart:p
     
  7. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Eerst een PS3 en dan zie ik wel weer ;)
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    300 euro
     
  9. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal (uiteindelijk) de Xbox2 en PS3, denk ik.
    De consoles die aan deze genres voldoet:

    -RPG ,turnbased
    -Vechtspellen ,maar dan echte vechtspellen zoals de King of Fighters

    Trouwens, stel je voor: Lufia wordt turn based in 3d _O_
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk maximaal 300 euro. en als launch titel zou ik wel nog een super goed RPG net zo iets als fable
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoiets als The Elder Scrolls IV: Oblivion. Als hij zijn voorganger verbeterd, dan kan er geen RPG tegen dit spel op. Nog maar afwachten of hij direct bij de launch erbij komt.
     
  12. Robbiertje

    Robbiertje New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 250 wel goed. xbox 1 was in het begin veel te duur
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    300 euro is mijn max. Dat heb ik ook voor de Xbox 1 betaald en vind ik een nette prijs voor een nieuwe console.
     
  14. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    250 euri als ze hem voor zo'n prijs verkopen loopt het storm, voor zo'n lompe prijs als de xbox releaseprijs koopt geen hond hem
     
  15. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 2.56 euro over.........maar ik zou er ongeveer 200 euro ofzo voor betalen gewoon w8ten tot hij is afgeprijst
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, hij wordt vaak al een maand ofzo na de release afgeprijst volgens mij.

    offtopic: wanneer ga je je vader nou eigenlijk op de bus doen? :+
     
  17. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk wel

    ook ff offtopic: jah om 6 uur worden de brievenbussen leeg gehaalt maar ik denk niet dat hij door de gleuf past. moet ik weer naar het post kantoor......heb ik geen zin in breng hem morge wel.
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon heel hard duwen, dan zul je zien datie door de gleuf past, maar dan moet jij het wel vergoeden alsie niet in 'goede staat' bij mij aankomt :cool:

    ontopic: als je volgns mij ongeveer 2 maanden wacht bieden ze hem ook tweedehands aan, kortom: gewoon ff wachten met aanschaffen. Nadeel is dan wel dat je niet tegen je vrienden kunt zeggen: 'ik heb de nieuwe xbox', en dat ze dan terugzeggen: 'vet, ik wil bij jou komen spelen!!!' *)
     
  19. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vriend die eerst een xbox kocht (ik was toen nog helemaal play stasion(zie je ik weet geen eens hoe ik het mot schrijven echt erg) fan)
    1 keer gespeelt daarna nooit meer een ps2 gewilt.
     
  20. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn ps1 weggegeven,(dan kan ik dei arme mensen blij maken)en ik heb toe ngewoon een xbox gehaald.250is mijn maximumbod(+controller hoop ik)
     

Deel Deze Pagina