[Software] Ad-aware SE probleem: PC start opnieuw op...?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Elgee, 2 jan 2005.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Normaal doe ik altijd scannen met Ad-aware van Lavasoft om spyware te scannen. Helaas is dat nogal erg nodig.
    Nou stuitte ik vandaag op een ernstig probleem. Zodra ik begin met scannen krijg ik deze melding (screen maken ging niet, heb het opgeschreven).

Wat kan dit veroorzaakt hebben, en beter, hoe kan ik dit oplossen?

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik gebruik dat programma ook, maar ik heb nog een problemen gehad :D , en ik hoop dat ik dat ook niet ga krijgen :{

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste kun je via een zoekmachine beide beschreven processen onderzoeken en dan kijken wat er misgaat, er staat vast wel ergens een walktrough op een site waar je zoiets kan oplossen. Zo heb ik laats ook mijn probleem met Adware opgelost.

4. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg het verkeerd, je moet kijken wat beide processen doen binnen je besturingssysteem en dan kijken wat je er aan kan doen.
    my bad

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ff gezocht, en gevonden.
    Het lag aan een spyware progje. Heb ff een ander programma gedld, vond een aantal spyware dingetjes. Nu doet ad-aware het weer.
    Tenminste, ik hoop niet dat het ergens anders aan ligt, want dat heb ik het straks weer:mad:.
    ThnQ FR@

6. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.hitmanpro.nl
    Is de beste oplossing voor spyware op dit moment!
    Zeker uitproberen!

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja heb ik ook gebruikt. Alleen het probleem was dat daar ook Ad-aware bij zat, dus dan bleef ie nog hangen.
    Gelukkig kon je die wegvinken.

8. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus precies hetzelfde probleem, maar als ik het goed begrijp moet ik dus bij Hitmanpro Ad-Aware uitvinken en zo gaat het probleem weg? Want ik krijg dus precies dezelfde waarschuwing dat de DCOM SERVER LAUNCHER-service onverwachts is gestopt. :{

9. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik gewoon McAfee security. Die scanned alles. Ook al die spyware shit.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja als je die wegvinkt en hem vervolgens alles laat scannen, dan doet ie het daarna gewoon weer wel, dus dan kun je hem bij de volgende scan wel volledig laten lopen (dus met Ad-aware).
    Tenminste dit hielp bij mij.

11. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, het heeft geholpen. Ik heb in dat menu gewoon Ad-Aware uitgevinkt, en nu kan ik het gewoon weer draaien. Bedankt :)

Deel Deze Pagina