Wat is het verschil tussen de pc en de xbox versie van splintercell? Zit er eigenlijk wel verschil in?? Kmoetet echt weten FF aangepast dat ik bericht krijg bij antwoord
Op de Xbox komt die een halfjaar eerder uit. Volgens mij is het net zoiets als bij Halo, voor de PC moet je nog heel erg lang wachten. Of GTA3, dies ook veel beter op de PS2 dan op de PC.
En het verschil is dat je bij de pc versie een videokaart moet kopen die al duurder is als de xbox zelf om het er zo uit te laten zien als op de xbox.
Op splintercell site stond toch dat ze gelijk kwamen?? Maar ik heb een geforce 3, is dat gelijkwaardig aan een xbox? Schijnlijk niet maar misschien...?
Sjah... Maar is het echt zo dat de xbox versie eerder uitkomt? Kweet bijna zeker dat ik anders had gelezen...
Ik download nooit spellen :| Maar feit is dattie op de pc nog goedkoper is En met mijn krappe budgetje is dat toch wel een betere oplossing :| 20 euro gelovik, das 44 gulden... Daz bezwel veel
Kheb op dit moment 170 euro... 2 spellen is errug weinig, er zijn zoveel topspellen strax, ik wil in ieder geval UC en dan nog 1 spel, xit dus te twijfelen
GTA3 is op de PC toch echt beter dan op de PS2. Je kunt beter mikken met de muis, je kan beter rondkijken, de draw distance is groter, de textures zijn scherper en de resolutie hoger.
Als je echt krap bij kas zit is dat wel een goede oplossing, maar ik moet de PC versie echt niet, net als bij The Thing, dat soort spellen spelen veeeel beter op de XBOX. Dan maar €10 extra betalen (ik haal mijn games bij play.com, zijn ze 38pond, omgerekend €60)
www.dvdcrave.com -> daar kosten ze 45 euro (Mijn spellen waren er binnen een week en doen het perfect, gewoon PAL dus.)