In het midden van de kamer waar je het zwaard hebt gekregen, zit zoon kleine zwarte bult in de vloer er gewoon heen lopen geloof ik zo niet sla er is tegen aan ofzo bij mij deed ie het geloof ik vanzelf.
ik ga het allemaal proberen maar tot nu toe luk het me niet jullie weten waar ik ben he met al die rotsen enzo die gaan omhoor als je aan dat ding draait waar zo'n soort fakkel in staat en daar naast staat ook zo'n ding waar (volgens mij) je zwaart in moet en die rode chik staat ook nog steeds in die kamer
jongens laat maar ik heb het al ik ik zag gewoon iets over het hooft maar ik heb wel wat gehad aan julie hulp vooral jij kilik supper bedank
heb je het over die rode vrouw die je moest redden? dan moet je ergens klimmen en springen en over palen swiepen. k ben net terug van een kleine vakantie dus ik EDIt later wel om je te helpen
beste mensen, ik zit met een vraag over het einde: Spoiler In dat eind filmpje, als je de Dahaka hebt verslagen, en je rijst terug zie je die stad worden afgebrand, maar doorwie? wie is die gek in dat zwarte pak aan?
Zeg johnny Cage, weet jij wat je moet doen als je in die garden staat en je weer in de past bent en alles begroeit is ? Waar moet je dan heen ?
moet ik ff in mijn hoofd vandaan timmeren, maar volgens mij als je uit die deur komt, moet je meteen tegen de muur oplopen en dan van je afspringen, zodat je op een balk komt te staan, zo moet je over een paar bompjes springen, hangen en rollen dan ben je weer wat verder
Ja dat deed ik, toen sprong ik dus op die balk, en vervolgens op een boom en toen liep de xbox vast, ik d8 dat zal het dan wel niet zijn Maarja Thnx Anyway
ik ben nu ongeveer even-ver als jansen 007, en heb dat zwaard gekregen. toen in dat hobbeltje gestoken, toen aan dat stok gedraaid zodat de rotsen omhoog kwamen. maar waar ik boven ben, moet ik over een soort hendel lopen en dan komt dat soort van brug tevoor schijn. ik ben over de 1e brug gekomen met tijd langzamer maken. maar over de 2e brug waar je de schakelaar via 2 stokken moet activeren kom ik niet verder. Zelfs niet met tijd langzamer maken. (moet ik nou gwoon sneller zijn??)
Voordat je aan dat 2e stuk begint moet je tegen de muur oplopen en afzetten dan kom je op een reling waarnaar je met wat slingeren verder komt naar het volgende stuk.
dat zei ik dus all, OVER dat 2e stuk kom ik niet verder. ik had dus al de schakelaar overgehaald. maar dus verder over dat bruggetje rennen lukt niet omdat ik steeds te langzaam was. en met tijd langzamer maken lukt ook niet.
aan. rae en halo gewoon die pilaar links van je opspringen na die cutscene met die gast, net als dat je eerder in de game hebt gedaan, daarna wijst de weg zich vanzelf
je moet naar the past gaan en dan als het goed is had je dus al het wapen van de Red chick gehad he?, je moet in iedergeval dus waar je dat wapen had gekregen terug gaan naar dat kamertje met die palen en dan komt dat verhaal dat je dat wapen in zon soort schakelaar moet steken. en dan aan een stok moet draaien, zodat de rotsen omhoog komen.
daar ben ik al geweest, maar er komt niets. Ik las ook ergens dat ik in zo'n kamertje waar ik stuk of 3 vijanden verslagen heb, helemaal naar voren moet lopen en dan naar een rots moest springen ( die overigens best ver is)
Op het platform waar de savepoint zit (fontijntje) moet je aan de linderkant wallrunnen en je afzeteen op het volgende stuk, dan doe je vervolgens een wallrun op het platform waar je nu staat en dan jump je vervolgens van rots naar rots, (links zit een Artwork kistje).