hey kheb een probleem met de personal firewall plus 2004... ik heb msn volledige toegang verleend.. maar toch als ik iets wil verzenden of ontvangen gaat dat heel langzaam.... weet iemand hoe dit komt trouwens mijn ping in games is ook stukje hoger
Dit kan aan je router liggen, als je die hebt? Misschien blokt die de boel wel. Daarnaast hangt de snelheid ook af van de persoon naar wie je het stuurt, misschien gebruikt die ook wel een firewall (NAT-gezeur). Je kan bij een lage overdrachtssnelheid op een balkje drukken bovenin het gespreksvenster; die geeft je meer informatie en mogelijke oplossingen. Ik raad je aan wat poort open te zetten: 6800-7000 (daar ergens tussenin )
Als je persee iets moet zenden... schakel dan firewall voor paar minuten uit en start msn opnieuw, dan gaat het vlug.
ja me router is et niet daar staat alles ook open ... maar het moet tog anders kunnen dan de firewall uitschakelen
Deed ik ook mijn firewall 5 minuten uitschakelen en meteen had ik virus in me pc... Ik deed dat om dezelfde reden als Franko omdat het versturen heel langzaam gaat...
Ik heb zelf totaal geen last van een langzame firewall, terwijl ik toch dezelfde heb. Heb je niet een ander programmaatje lopen waardoor het langzamer zou kunnen gaan?
wellicht dat dat er iets mee te maken heeft. Norton en McAfee zijn twee verschillende merken, en kunnen misschien met elkaar in conflict raken, of ze moeten het allebei scannen, omdat ze niet met elkaar kunnen 'communiceren'. Ik heb zelf ook een McAfee virusscanner, misschien dat daar je probleem in zit...