Normaal doe ik altijd scannen met Ad-aware van Lavasoft om spyware te scannen. Helaas is dat nogal erg nodig. Nou stuitte ik vandaag op een ernstig probleem. Zodra ik begin met scannen krijg ik deze melding (screen maken ging niet, heb het opgeschreven). Wat kan dit veroorzaakt hebben, en beter, hoe kan ik dit oplossen?
ik gebruik dat programma ook, maar ik heb nog een problemen gehad , en ik hoop dat ik dat ook niet ga krijgen :{
Het beste kun je via een zoekmachine beide beschreven processen onderzoeken en dan kijken wat er misgaat, er staat vast wel ergens een walktrough op een site waar je zoiets kan oplossen. Zo heb ik laats ook mijn probleem met Adware opgelost.
Ik zeg het verkeerd, je moet kijken wat beide processen doen binnen je besturingssysteem en dan kijken wat je er aan kan doen. my bad
Heb ff gezocht, en gevonden. Het lag aan een spyware progje. Heb ff een ander programma gedld, vond een aantal spyware dingetjes. Nu doet ad-aware het weer. Tenminste, ik hoop niet dat het ergens anders aan ligt, want dat heb ik het straks weer. ThnQ FR@
Ja heb ik ook gebruikt. Alleen het probleem was dat daar ook Ad-aware bij zat, dus dan bleef ie nog hangen. Gelukkig kon je die wegvinken.
Ik heb dus precies hetzelfde probleem, maar als ik het goed begrijp moet ik dus bij Hitmanpro Ad-Aware uitvinken en zo gaat het probleem weg? Want ik krijg dus precies dezelfde waarschuwing dat de DCOM SERVER LAUNCHER-service onverwachts is gestopt. :{
Ja als je die wegvinkt en hem vervolgens alles laat scannen, dan doet ie het daarna gewoon weer wel, dus dan kun je hem bij de volgende scan wel volledig laten lopen (dus met Ad-aware). Tenminste dit hielp bij mij.
Jup, het heeft geholpen. Ik heb in dat menu gewoon Ad-Aware uitgevinkt, en nu kan ik het gewoon weer draaien. Bedankt