Fout bij bestand verwijderen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Celtic-X, 3 jan 2005.

1. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een bestand dat maar niet verwijderd wil worden,ook niet in de veilige modus. De error die wordt gegeven is ''Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.'' Het lijkt alsof er een bestand staat die er eigelijk niet is en zich ook niet laat verwijderen... Heel vaag, lijkt alsof het een bug in windows is.

Ik heb al even op internet gezocht, maar ik vond nergens een werkende oplossing hiervoor. Ik hoop dat hier een slim persoon is die mij hiervan af kan helpen. In ieder geval alvast bedankt.

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor type bestand is het? Vaak helpt het als je er een txt bestand bij verwijdert. Daarnaast kan je in DOS de boel ook goed verwijderen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  3. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het wilt openen krijg je het lijstje programma kiezen, dus het is eigelijk niks. Ik geloof dat het bestand ontstaan is toen ik een internetkoppeling of iets dergelijks per ongeluk op heb geslagen. Er staat ook onder: ''URL:File protocol''. Dat ging per ongeluk toen ik een bestand wilde downloaden. Dit bestand deed het trouwens wel weer toen ik het weer probeerde.

Ik zal dat txt bestand proberen, die moet dan dezelfde naam hebben neem ik aan?

EDIT: Ik heb het geprobeerd, maar het lukt ook niet.

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dit probleem ook als je de pc reboot?

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat heb ik al heel vaak gedaan. Ook rare programmatjes zoals Moveonboot en een paar anderen heb ik ook al geprobeerd. Ik vraag me echt af wat dit voor rare bug is...

Het lijkt ook alsof het bestand niet bestaat, er staat bij 0 kb. Ik probeer het steeds in DOS te verwijderen, maar de naam is te lang ofzo. Ik heb de map waarin het bestand staat naar de root verplaatst, maar ik ben bang dat dat niet helpt. De naam van het bestand kan ik niet korter maken, ook kan ik het bestand niet kopiƫren of verplaatsen. Misschien heeft iemand een idee om de naam toch korter te kunnen maken op de een of andere manier?!

Deel Deze Pagina