Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    goed waar zit je precies dan??

    heb je de stroom al uitgeschakeld?

    ben je al door de grote deuren in de kamer met 2 spiraal trappen?

    die lift kun je pas ergens in lvl 13 gebruiken dus dat maakt niet uit...

    wat betreft health elixers... nee ik denk dat je het echt hiermee moet doen (ik kan me in ieder geval niet herinneren dat er dichtbij zo'n ventje is)

    paar tips gebruik de vigoorian flails en zorg dat ze op de grond komt te liggen gebruik dan je nimpo (die waarmee je vuur schiet) en herhaal dit... probeer veel te blokken en snel een paar slagen op haar te krijgen... het is zeker goed te doen, maar het kost je waarschijnlijk wel een paar uur voordat je de truuk doorhebt (meevaller is weer dat alma wordt gezien als de sterkste eindbaas van het spel, nou ja meevaller.. ;) )
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  2. RM!

    RM! Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik doorheen. Ik zit vlak voor de trap waarmee je bij het luik komt (bovenop het schip). Voor de grote Baas.
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    In dezelfde gang als waar die trap is zit als je goed kijkt halverwege die gang een uitsparing.
    Wat je moet doen is walljumpen van de ene naar de andere muur, kom je vanzelf in dat stukje terecht waar de hendel zit om het luik te openen.
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt blijkbaar die Shuriken ook gemist, net zoals mij.

    Maar goed, langs dat stuk van jou kwam ik ook met veel moeite.

    Er staan 3 Boogschutters, je kunt die pijlen blokken, maar pas op dat je niet van de rand wordt geschoten. Dus spring op het eerste blok naast een Boogschutterzombie. Doe een combo, blok de pijlen en doe dan weer een combo. Ga daarna weer door naar de volgende.

    Als je bijna dood gaat moet je gewoon een stuk teruglopen, naar die vleermuizen, die geven je altijd wel van die blauwe spheres.

    Ik ben overigens gillend gek geworden bij die Bone Dragon. Ik zal wel blijkbaar nog even moeten oefenen voordat ik de juiste Ninja skills heb. *Probeert thuis tegen muur te lopen*
     
  5. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, kan je alleen nog ven uitleggen waar ik die Shuriken ben gemist. :{
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, ze zouden blijkbaar in de stad moeten liggen, maar ide heb ik ook gemist...
     
  7. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ligt als je Han's bar uitloopt in dat steegje rechttegenover Han's bar.
    Als je goed kijkt zie je van die blauwe vakken in dat zigzagsteegje.
    Spring tegen de eerste op, wallrun naar de tweede,derde en vierde, op het laatste moment op x drukken en je bent er.
    Er ligt daar nog wat op je te wachten, maar dat zeg ik lekker niet.
     
  8. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    :D
    Han's bar in Chapter 6?

    [offtopic]Hoofddorp rulezzz :p [/offtopic]
     
  9. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je komt later in het spel nog terug bij Han's bar.
     
  10. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in hoofdstuk 1 ok goed maar dan kom ik bij de Boss die kan ik echt niet verslaan iem. tips?|:- Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  11. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Saven doe je bij die paaltjes met een hoofd. Zijn gewoon duidelijk zichtbaar in de wegen waar je door heen loopt. Vaak maar een paar per level. Meestal helemaal in het begin en ergens in het midden. In level 1 is er maar één. Als je bij die boss bent, heb je daarvoor een zaaltje met +- 5 ninja's. Daarvoor nog een deur met waar je op hout naar beneden loopt. Dan aan je linkerhand dacht ik bij die trap :).

    1e boss is echt simpel. (alleen al op de laatste 5 blz. kan je het antwoord vinden en tegenwoordig bestaat er ook een 'zoek' knop ;).)

    Afijn, bij de 1e boss moet je telkens tegen de muur lopen, springen en dan Y op ze hoofd. _O_ . Heel simpel. Ook een beetje dichtbij hem blijven dacht ik.
    Je hoeft maar 4/6 van ze leven eraf te halen en dan kan je al verder.

    sim-pel dus :).
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  12. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedank ik had het al gevonden maar toch bedankt ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ongeveer in het midden van het gebied waar je bent aan de linkerkant de muur oprennen. Dan kom je bij een opening in een huisje, waar je doorheen kan......beetje vaag uitgelegd maarja

    Edit: Je had het dus al gevonden
     
  14. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) Hehe ben nu bij eindbaas ;) :{ en heb geen potions meer :{ het zal wel lukken ...denk ik toch
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou die eindbaas is best wel k*t. Veel succes :)

    Edit: bij die saveplek voor die eindbaas ligt toch nog een potion?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  16. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    echt ? dan heb ik die potion nog niet opgemerkt maar man die eindbaas is niet zo moeilijk het zijn die k*t ninja's die het zo moeilijk maken
     
  17. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo bedankt voor te zeggen dat er een potion lag ben er dan ook meteen voorbij _O_ ;)
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg nog maar niet wat het nut van die ninja`s daar kom jezelf maar achter. Het is in ieder geval een bepaalde vette move die je tegen die eindbaas moet gebruiken.
     
  19. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu tegen die eindbaas die op da paard zit met da gouden harnas aan en er staan dan nog 2 van die ninja's bij ik kan hem maar nie verslaan, wie helpt mij????
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk chapter is dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina