zeg waarom hoor ik zo weinig over deathrow? volgens mij is het echt een supergame maar ik hoor er bijna niks over. Heeft er niemand wat nieuwtjes of een vette site gevonden? en komt die game nou echt op 4 oktober?
Als je nou eens op de voorpagina kijkt... :{ http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1597&PHPSESSID=948c4a69503a616627d5d3da234be4d9
in xm stond ook een review alleen ze gaven hem maar een 7,2 omdat het geweld over de sport overheersde (so! ) en de competitie modus niet zo moeilijk was en de Ai dom werd gevonden (maarjah je koopt hem toch voor muliplay )
Re: Re: deathrow Eerste argument ben ik het ook niet mee eens... Het is vrij bekend dat bij deze game het geweld juist de uitblinker is. En je kan op 2 manieren winnen.. Dat geweld overheerst in een game kan weleens gebeuren. Kijkt naar carmageddon.. Maar ja, eerst zelf spelen
Re: Re: deathrow Eerste argument ben ik het ook niet mee eens... Het is vrij bekend dat bij deze game het geweld juist de uitblinker is. En daarnaast kan je op 2 manieren winnen, the hard way or the hard way.. Dat geweld overheerst in een game kan weleens gebeuren. Kijkt naar carmageddon, en ook nog eens leuk zijn. Maar ja, eerst zelf spelen voor echte conclusies. Dan kijken wat we er zelf van vinden... Ik wil game hebben... En idd. Een 7,2 is allesbehalve slecht. IKKE
Beetje mijn goeie zinnen jatten... Dabo zegt: wat ga je zeggen in deathrow thread? CyberPunk™ zegt: Eerste argument ben ik het ook niet mee eens... Het is vrij bekend dat bij deze game het geweld juist de uitblinker is. En je kan op 2 manieren winnen.. Dat geweld overheerst in een game kan weleens gebeuren. Kijkt naar carmageddon.. Maar ja, eerst zelf spelen Dabo zegt: welk forum is dat? CyberPunk™ zegt: Xbox Hardware, Games en Online Gaming > Xbox Games Chat > deathrow Dabo zegt: oh jah ----------------------------------------------------------------------------- ROFL.... bahahahahaahahaha!
Hier weer.. Nu Xbox-gamer na doen.... Inspiratie kwijt? By the way... Moet zeggen dat ik het idee heb dat de meningen over Deathrow een beetje verdeeld zullen worden.
Deathrow kreeg 9.2 in Australische Xbox Magazine, en Game of the Month award. Beter dat dit echt wel gaat rulen, en ja een 7.2 is een goed cijfer. 6 is niks echt speciaals of vernieuwends, 5 is net niet voldoende de rest is slecht. 7 is goed, 8 is heel erg goed, 9 is boven verwachting, 10 is perfect.
ja, heb geen zin in nutteloze discussies, je moet 'es niet zo moeilijk doen en niet alles zo serieus nemen!