Ik maak me een beetje zorgen over mijn controller, het lijkt alsof hij niet helemaal goed is. Je kan de knoppen niet rustig indrukken (zoals wel kan op de cubecontroller), maar je moet ze echt ferm indrukken, bv, bij JSRF. Hoort dat, of heb ik een brakke controller?
ik denk dat het aan je controller ligt want bij mij kan je ze gewoon relaxt indrukken...Misschien zijn die van de Cube wel minder druk gevoelig waardoor die makkelijker zijn in te drukken maar dat zal het wel niet zijn
HEb ik ook bij 1 "normale" controller. Moet ik de "y" knop goed indrukken om hem te laten werken. Is soms lastig maar niet echt een reden om meteen 30 euro voor nieuwe controller te geven.
ik heb 1 zwarte s controller en die ''loopt'' soms vanzelf bijv met halo of doa de linker thumbstick is een beetje stuk maar als je die paar keer heen en weer tikt doet hij het weer maarja bter een nieuwe kopen
Ik heb 3Sjes en ik kan ze allen rustig induwen. Als je er rustig mee om gaat gaan die dingen jaren mee!
Ligt er aan hoe oud de controller is. Technisch gezien mag zo'n controller niet binnen twee, drie jaar al kapot zijn. Je kan bij Microsoft gaan zeuren om een nieuwe die je dan deels betaald (onderdeel garantie die niet op de verpakking/handleiding staat).
Uh, ik heb die controller ongeveer 3 weken, kreeg ik nieuw bij mijn xbox. Hij zat er gesealed in. Het linkerpookje 'slijt' al wel een beetje, dat witte langs die rand.
Heb ik ook soms last van. Was al toen ik hem nieuw kocht. Maar zolang ie weer doet nadat je hem 1tikje hebt gegeven, ga ik zeker geen nieuwe halen.
Mooie naaistreek van Microsoft. Zo word je wel rijk als Bill Gates zijnde. Tweede hands spul als nieuw verkopen
Hij is nu wat versleten, kwam wel nieuw uit de verpakking Maar die controllers slijten echt als idioten. Volgens mij hangt het er wel vanaf welke spellen je speelt. Maar die van mij zijn na een jaar toch nog maar net te gebruiken. Maar vind ze te duur om zo maar nog 2 controllers er bij te halen.
Bv, bij Halo 2 moet je echt flink goed de knop indrukken, en niet relaxed even drukken. Ik vergelijk mijn controller wel met die van een vriend van me.
Ik denk dat je het beste MS kan bellen. Aangezien je de controller bij je xbox kreeg verzorgt MS nl de garantie Gewoon bellen en vaak krijg je al een nieuwe controller zonder dat je de kapotte op hoeft te sturen (Dan bedoel ik het verlseten knopje, niet dat witte stof, datheeft iedere controller ) Als je hem los koopt moet je volgens mij terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht, die doen vaak een stuk moeilijker
Het is niet EEN versleten knopje, elke knop moet je alleen goed indrukken, niet zo relaxed. Nouja, jullie moeten het zelf voelen voordat je iets meer kan zeggen denk ik.