Knoppen S-Controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Laurens., 3 jan 2005.

1. Enzyme X

Enzyme X err0r

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je al zei is dat voor ons moeilijk te beoordelen :p

Ik zou gewoon kijken wat ze ervan zeggen, niet geschoten altijd mis, toch?

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je erg hard moet drukken voordat je controller reageert, lijkt ie mij niet helemaal meer heel... toch? :)

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb 2 normale (zwarte) controllers en 1 S controller, zo'n Cristal geval. Die S vind k minder fijn spelen dan de normale maar goed... zelf heb ik 1 keer iets gehad met een grote controller (ding had rare afwijking, waarbij hij continu naar links ging. Ff bellen met MS en k had met 5 weken een nieuwe ;))

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 weken om maar een afwijking te laten maken :confused: dat is wel erg lang, maar tegenwoordig als je een Oude grote controler opstuurt of laat ophalen door microsoft krijg je toch gewoon een kleine controler terug?

5. Laurens.

Laurens. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef neit keihard te drukken hoor, maar je kan er niet zo easy op drukken als op een cubecontroller.

6. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net een controller gekocht van Joytech bij de Dixons, ligt heel lekker in de hand MAAR....... rode knop (B) doet het niet goed, je moet em flink indrukken, dit is heel irritant bij PES aangezien je die vaak gebruikt.
    De doos moest je opensnijden om de controller eruit te kunnen halen, hier kan ik dus niks aan doen. Zou ik em nog kunnen ruilen? Niet eens 1 dag oud en nu al kuren.................

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb precies dezelfde controller ook van de dixons, maar bij mij doet ie perfect, dusss....

8. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    duzz........ik ga em morgen meteen ruilen, ik heb de bon nog en aan de doos kan ik nix doen.
    thx voor je reply

9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Geen dank.

Dat gedoe met die verpakkingen en ruilen vind ik idd vervelend. Je moet de verpakking altijd in orginele staat terugbrengen, maar als het van dat vastgesealde plastic is, dat moet je wel kapotknippen of snijden om te kijken of die doet. Gelukkig maken ze er meestal geen probleem van.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb het zelfde probleem met mijn wireless controller ... maar ook na het openen blijf ik de problemen houden ... heeft iemand een suggestie?

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    hem inruilen en checken of die het beter doet

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik heb hem al open gemaakt dus dan vervalt de garantie :eek: ... maar goed ik kijk morgen anders wel

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wat heb je opengemaakt? De verpakking of de Controller? Als het de controller is, tsja, dan is het je eigen schuld.

Als het de verpakking is, dan gewoon teruggaan. Hoe moet je anders checken of hij het doet of niet.

Maar ik zeg maar zo:
    niet geschoten is altijd misO-)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nope ik heb de controller open gemaakt ... Ik heb verstand van electronica ;) en ik heb deze controller al iets langer dan de garantei voorwaarde was ... maar dacht ff wat de heck ga kijken of ik hem zo kan fixen :)

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    op de controller zitten geen garantie stickers, dus als je de schroefgaten niet te erg beschadigt hebt kun je nog voor de garantie gaan.

16. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    koop precies dezelfde controller in een winkel waar je je geld makkelijk terugkrijgt as iets niet goed is.
    Dan breng je de oude controller terug en vraag je je geld terug.

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, die ken ik. Heeft een kameraad laatst ook op aanraden van mij gedaan met een Logitec-stuurtje voor de PS2.

Er zitten idd geen garantiestickers op de Controllers. Maar als hij te erg is beschadigd, dan nemen ze hem natuurlijk niet meer aan, anders kun je best proberen. Mocht dat niet lukken, probeer je wat gunitsoldier zei.

18. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij moet er natuurlijk niet afgeragd uitzien. :)

Deel Deze Pagina