Hallo Via familie kan ik spellen krijgen voor de xbox uit amerika voor mijn zoon. Nu neemt mijn zwager spiderman 2 mee, maar achteraf denk ik kan hij deze spellen wel spelen op een normale xbox gekocht hier in nederland?? Graag jullie reactie groeten jukkie Ps. spel kost ongeveer 22 euro dat is toch een mooie prijs?
dan heb je ook een amerikaanse xbox nodig. Als jij je xbox hier in nederland hebt gekocht, dan kun je geen USA games spelen, tenzij je xbox gemod is en dat mag hier niet...
Nee, helaas kan dat niet. De amerikaanse spellen zijn NTSC en de europese spellen/xbox PAL. Dat gaat helaas niet werken. Of je moet je xbox ombouwen, maar daar praten wij hier niet over.
of je koopt gewoon een amerikaanse xbox, zo duur is dat niet. Heb er zelf ook 2(europees dan maar goed) Helemaal vanwegen de euro/dollar koers.
Verplaatst naar Hardware & Accessoires. Amerika werkt met NTSC en Europa met PAL. Hierdoor gaat het, zoals hierboven ook al aangegeven is, niet werken.
Dan heb jij hem 100 % zeker gemod!!! Want elke keer spellen uit Amerika halen doet geen 1 vogel. [mod Wat heeft dit met het topic te maken, niet nog een keer zo'n domme opemerking maken. [/mod]
Ligt eraan. Jukkie heeft familie wonen, maar dat zal ook wel niet zo heel vaak per jaar voorkomen dat spellen gebracht worden. Als spellen er stukken goedkoper zijn(wat ik overigens niet weet), dan kunnen verzendkosten er ook wel bij.
Ik haal ook wel eens spellen uit de VS en met die koers is dat zeer aardig te doen . Zo heb ik al een tijdje otogi 2 Maar jukkie kon je geen ander spel laten komen dan spiderman 2? Misschien houdt je zoon er wel van dan is natuurlijk wel ok En dan is die 22 euro zeker de moeite waard als je ook een amerikaanse xbox hebt staan natuurlijk
Dude, ik heb 2 europese xboxen die honderdprocent legaal zijn, geen modificatie of iets dergelijks. not even case mod. 35 spellen,37 demo discs (OXM) gewoon gekocht zoals het hoort.... Ik wilde alleen duidelijk maken dat 2 xboxen hebben redelijk normaal is. En een Amerikaanse xbox + europese is gewoon best redelijk betaalbaar. zeker nu.
Juist ik heb een Europese en Amerikanse Xbox thuis staan, maar heb de Xbox gekocht toen de $ ineens tegenover de € zaakte.De € had toen zijn hoogste punt bereikt en dan is het niet meer zo duur. maar zo als ze hier boven allemaal zeggen Amerikase spellen draaien niet op een Europese versie van de Xbox.