Grand Prix 4 op de Xbox??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Menn0, 4 jan 2005.

1. Menn0

Menn0 Xboxfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe dit nou zit. Is dit spel nou wel of niet uitgebracht? Op sommige sites staat er namelijk van wel en anderen van niet. Voordat ik ernstig ga zoeken naar dit spel, zou ik graag willen weten hoe het nou precies zit? Anders maar wachten op ooit een goed F1 spel op de Xbox :'-(

Alvast bedankt voor de antwoorden

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    GP4 is nooit uitgebracht op de xbox, omdat de makers failliet gingen.

Op een goed F1 spel kun je lang wachten, omdat Sony de exclusieve rechten aan de F1 heeft (Dus er komen alleen F1 spellen uit op de Playstation2)

Er zijn wel 2 F1 games op de xbox (F1 2002 en F1 Career Challenge), maar dat zijn niet echt goede games en ook al een paar jaar oud.

Maar volgens mij waren hier ook al meer threads over in het verleden

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. GP4 ooit aangekondigd en bijna voltooid voor de Xbox (Zo stonden er al advertenties voor GP4 in het eerste nummer van XBM) maar helaas nooit uitgekomen. Jammer, maar volgens mij kun je F1-games als GP4 beter op de PC spelen...

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN is het rond deze game ook maar verdacht stil. :'-(

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hij komt niet meer uit, vind je het gek dat het op IGN stil is. Tsja, zul je toch een ps2 of DTM Race Driver 2 moeten kopen.

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, alleen EA's Carreer Challenge en F1 2002 zijn op de Xbox uitgekomen qua F1 games. Aangezien Sony de rechten heeft, zal er voorlopig (ik hoorde dat het contract tot 2008! loopt) geen F1 titel voor de Xbox uitkomen.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En dan nog, heb nog geen F1 game op een console gezien waarmee ik me lang vermaakt heb. Op de een of andere manier moeten console F1-games altijd extreem arcade worden.

8. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met gp3 op de Pc heb ik veel plezier aan gehad, steeds up to date houden met carsets, tracks update's enzo. De hele scene rond gp3 was geweldig!!! Maar is nu niks meer :mad:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    GP4 is wel op de pc uitgekomen, dus de hele gp3 scene is overgestapt naar gp4 ;)

Deel Deze Pagina