[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow hoe kom je aan die cover dan? De crystal kleur eraf geschraapt? Respect!
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die case kan je gewoon zo kopen.
     
  3. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar?
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  5. Pekka

    Pekka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm van http://gameboyshop.nl

    Gewoon in Nederland gekocht haha :)

    Ik vind het inderdaad wel een erg mooi kastje. Volgende wordt een blauwe, groene EN een gele......als ie ze een keer binnenkrijgt
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  7. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Verlichting is dus een soort lichtslang?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, hallo, hoe kan ik nou antwoord geven als je steeds blijft editen :+
     
  9. Pekka

    Pekka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    De review van die case is wel erg beperkt zeg.

    Gelukkig heb ik 'm hier zelf, en JA, de originele M$ case is volgens mij van ABS, zeer sterk en buigzaam. Deze is van harder kunststof, minder flexibel, maar dat íe zo kapot zou gaan....
    't is inderdaad geen case die je er 100 keer lomp op-en-af moet halen. Beetje beleid is wel slim, omdat is zo helder is dat je bijv. de schroefdraad van de onderkant-bouten ziet. En hij blijft mooi als je steeds in dezelfde draad weer vastzet.
    Ik zal wel een close-up maken om te verduidelijken.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit man echt vet mooi die boxe van jullie maar kan het ehct geen kwaad. Of moet je het dan gewoon goed doen. Of kan je het laten doen? En waar dan, en waar haal je al die zooi vandaan?
     
  11. Pekka

    Pekka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Berrie,

    gewoon lezen en proberen, anders zijn er wellicht modders hier die je kunnen helpen.
    Kosten...... hangt ervan af wat je wilt...
     
  12. nielsboy

    nielsboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoeveel laten doen? *) :)
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé jongens, even rustig aan.

    @slurpgeit: Zou je willen proberen om je posts iets meer... inhoud te geven? Tis natuurlijk niet altijd mogelijk, dat begrijp ik. Maar bijvoorbeeld de opmerking:
    Doe daar maar iets minder van, ok?

    @nielsboy: Als je een quote wilt maken, en de plaatjes staan nog maar net een pagina terug, zou je dan de tags even weg kunnen halen? Mensen met een tragere computer hoeven dan niet de hele tijd dezelfde plaatjes opnieuw te laden.

    @iedereen: Probeer er geen chat-sessie van te maken. Als je in de gaten krijgt dat het meer op msn lijkt, dan op een forum, wissel dan even email adressen uit en ga op msn verder.

    Dit komt op jullie over als een wannabe mod opmerking en in feite klopt dat ook. Maar !SIC! heeft mij gevraagd om even op deze thread te letten en aangezien ik geen mod powers heb, moet het wel op deze manier O-) .


    @berrie: Ik heb al voor verschillende mensen hun xbox gemod. Ik ben nou bijvoorbeeld bezig met de xbox van Xam. Als je het echt niet zelf aandurft, wil ik jou xbox wel voor mijn rekening nemen. Stuur maar een pm als je interesse hebt.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een goeie site vind ik met veel keuze vooral de skinmodding en voor een redelijke prijs. Of ben ik mis met die prijs?
     
  15. Pekka

    Pekka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Berrie,

    Stuur ander even een PM, dan kan ik je wel wat zaken vertellen, wat je kunt doen, wat 't kost etc.
    Die Skinmoding zijn een soort stickersets van goede (autobelettering)kwaliteit vinyl. Wel mooi hoor, ik heb ze bij hem gezien. Wel pittige klus om ze er mooi op te krijgen, volgens mij.
     
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het wel zonde... stickers. Voor een paar euro's meer heb je je case gespoten in de kleur die je wilt. Die wordt dan gespoten met autolak, dus dat is de beste kwaliteit en het blijft geweldig goed zitten. Stickers zien er meestal plastic-achtig uit, terwijl een gespoten xbox er precies hetzelfde uitziet als een standaard xbox, maar dan in de kleur die jou leuk lijkt. Ook sluit een sticker niet overal goed aan en zie je dus zwarte lijnen. Bij een gespoten xbox is dat dus niet het geval. De meeste modders geven dus de voorkeur aan een spuitbus in plaats van een sticker.

    /edit: Nog een voordeel wat mij te binnen schiet *) . Met stickers kun je alleen die X en de voorkant stickeren. Met een spuitbus kan je dus ook de achterkant en -heel belangrijk- de bovenkant langs de X (die 'vinnen'). Hierdoor kan je dus een 2-kleuren-xbox krijgen door de X een kleur te spuiten en de rest een andere kleur.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  17. nielsboy

    nielsboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ;
    Maar kort samen gevat, is het moeilijk, toch...;)
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tijd en geld aan je xbox besteed, is het zeker niet moeilijk. Iedereen zou het moeten kunnen. Maar ik snap ook best dat sommige mensen het risico niet durven te nemen om hun xbox kapot te maken, al is die kans bij sommige mods heel klein. Je moet gewoon met een kleine mod beginnen en niet meteen een xbox willen die hier wordt gepost. Die xbox'en zijn ook allemaal uit losse mods ontstaan. Of je moet alleen maar stickers en een ccfl willen, dat moet iedereen in principe in 1 keer kunnen. Dat is hooguit 3 uur werk voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan. Er komt geen soldeer- of spuitwerk bij kijken, dus dan is er niks moeilijks aan. Het ligt gewoon helemaal aan wat voor xbox je wilt en met wat voor mods... O-)
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan in welke mate je parkinson hebt... ;)
    Zoals Stealth zei: spuiten is veel mooier. Stickers zien er meestal een beetje cheap uit.. Qua moeilijkheidsgraad/resultaat is spuiten denk ik ook de betere keuze...je moet alleen je xbox uit elkaar halen. Maar een beetje modder draait zijn hand daar niet voor om :9
    Check de tut is de CasemodFAQ voor meer uitleg en voorbeelden van spuiten...

    of maak gewoon je eigen case _O_
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga binnekort weer beginne aan mn plexiecase(de mijne)
    enne bestaat er ook een bitje voor je dremel waar je het plastic niet zo mee verbrand?
    dat is namelijk erg iritant
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina