HALO2 TOERNOOI Voor de gene die denken dat ze zwaar ownen met hun vrienden (of het gewoon leuk vinden om mee te doen), heb ik een halo2 toernooi opgezet. Het is een 4 vs 4 toernooi met in totaal 6 verschillende matches. Het wordt gewoon over live gespeeld, dus je kan rustig met je luie reet in je eigen stoel zitten voor je liefhebbende buis. De 6 matches die gespeeld worden zijn in 4 rondes verdeeld. De meeste matches zullen s'avonds worden gespeeld.In de eerste ronde ben je in een poul ingedeeld, en speel je 3 matches uit. Aan de hand van puntentelling (win is 3, gelijk is 1 en verliezen zijn 0 punten) zullen de beste 2 doorgaan. Hierna volgen 3 knockout-rondes, (verliezen is er uit). (De winnaar, krijgt de "eer") Na elke dag van spelen zullen de tussenstanden bekend gemaakt worden Je kan je team opgeven door een mail te sturen naar 'dennisgijzen@hotmail.com' (alleen de leiders geven het team op). Hierin vermeld je; jou teamnaam, de teamleden (gamertags) en wie je zelf bent. Je krijgt dan zo snel mogelijk een mail terug met verdere informatie. P.S. Waarschijnlijke begin datum: zondag 23 januari 2005.
Pffff.. al weer een toernooi. Dit is al de ... uhm ... 5e ofzo. Eigenlijk vindt ik het niet een slecht idee, maar dan moet het wel groot worden georganiseerd. Bijv. dat XBW het organiseerd, is dat geen idee :{ ?
Als jij max. aantal spelers insteld en dus daarvoor een schema maakt, dan kun je gaan invullen en aangeven als je vol zit of nog mensen nodig hebt, waarschijnlijk wil ik wel mee doen, ik wil 3 van mijn clanmembers nog ff vragen maar waarschijnlijk hebben die ook wel zin om te ownen ( of niet ) Dus waarschijnlijk WoolyXboxgamer (ik), Nike 18, whiteraven85 en methodboy. Mijn emailadres is woolyxboxgamer@hotmail.com dus als je me een mail stuurd kan ik bevestigen of ik mee doe! greetz wooly