Ik heb dit spel net, weet iemand of je die spelersnamen nog zelf kan veranderen want ik erger me er dood aan al die clubs met oude spelers Ik hoor het wel....
ja het kan in de editor van het spel, daar kun je ook gelijk de commentaar naam van de speler er bij goed zetten en de shirt naam ( althans zo is het op de pc en die is zo te zien een rechte poort van de PS2 zelfs het boekje is met R2 en R1 )
ik hou van dit spel (k) ....... en volgens mij kan het ja zoals hier boven mij uitgelegd was... niet helemaal zeker, ik zal zo ff kijken.
nee hoor, als allebei de mensen ONLINE bijv. Nederlandse spelers namen hebben veranderd zie je het correcte commentaar en namen!!! Overigens, volgens mij is NL, zamen met Duitsland en Cheghie (foute spelling, wel snel) de enigste teams met foute namen, maar als je bijj NL bij REGISTER PLAYER gaat, en dan NATIONAL (kan ook club) daar heb je lijsten met echte spelers die er zijn... waarromnder de echte namen, Tatuya is Stam enz. dus gewoon omwisselen!!
wat helaas niet kan is bijv. Tuytuay ofsow (Stam dus) samen met de echte Stam laten spelen zodat je 2 Stam's heb (en dan komt er natuurlijk nix meer door je verdediging!!)