Hallo, Ik heb een controller S en bij sommige spellen bewegen de poppetjes, eigenlijk alles vanzelf. wat ik dus bedoel is bijvoorbeeld: met doa3 stapt mijn character automatisch opzij... je bladert automatisch door het menu, etc etc... Dit is niet altijd zo en soms moet ik ff de linker analoge stick bewegen, maar dat helpt niet altijd... heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt? Of weet iemand hier een oplossing voor....
ja, heb ik heel soms ook aan de hand (met mijne oude controller). Volgens mij is da gewoon de analog stick die toch nog contact maakt terwijl hij schijnbaar mooi in het midden staat. Een doeltreffende oplossing zou ik ook wel een willen weten. anyone?
Grote kans dat er stof tussen de pookjes zit. In het begin kan je nog wel eens het pookje indrukken om het probleem te verhelpen, maar na een paar keer lukt dat ook niet meer al te erg. Het beste wat je nou dus kan doen is je controller openschroeven, de boel even met een kwastje (of iets dergelijks) afstoffen. Kijk wel uit bij het open maken van je controller en neem je tijd om te controleren of je niks molt. Als je het langzaamaan doet en er de tijd voor neemt, zal het allemaal goedkomen.
Gewoon tikje geven zodat het over is. Blijft het probleem zich voordoen, zou ik even naar microsoft bellen. Heb hetzelfde probleem maar als ie 1 tikje heeft gehad, is het probleem voor de rest van de avond verholpen.
Dat openmaken, is dat te doen? Ik bedoel krijg ik hem ook weer dicht? Moet je daar technisch voor zijn? bedankt voor jullie advies!
Als je gewoon rustig aan doet, kan er eigenlijk niks mis gaan. Kijk even in de casemod FAQ (in mijn sig.) en kijk dan onder leds->controller led (hier staat hoe je 'm moet open maken. Neem je tijd, dat is het belangrijkste. @de rest: Hij heeft toch echt gezegd: *)
ja daar moet je technisch voor zijn. + dat na t openmaken microsoft er niets aan hoeft te doen. dan kan jij m gesloopt hebbe.
Ja is goed te doen, als je wilt weten hoe je dit moet doen moet je eens kijken in de casemod FAQ-thread staat t vast wel een paar keer beschreven.
Ik heb er ook wel eens last van, maar dan draai ik het pookje alle kanten op, en dan doet ie het prima!
oke, kappen nou. We zijn er al over eens dat dat niet werkt. Dat staat al in de 1e post. Er zijn verschillende posts hier neergezet met dit idee en ik heb zelfs al een opmerking gemaakt over al die posts, dat die posts allemaal nergens op slaan als je gewoon de beginpost normaal over leest. Dus je bent de 3e die EN dezelfde oplossing geeft als de andere EN niet de beginpost goed hebt gelezen.
er zit ook een schroef onder het stickertje aan de onderkant volgens mijn. die moet je niet vergeten anders trek je hem straks stuk.
'k had destijd de microsoft service gebeld voor een nieuwe controller... Binnen 5 werkdagen in huis, gratis Goede service!
Maar wanneer was dat gedaan? Bij de reparaties van de xbox zelf wordt nou tegenwoordig verzendkosten gevraagd. Is dat bij de controller nou ook?
Ja echt perfecte service met die controllers, Had ook een nieuwe aangevraagd en ik geloof dat binnen 3 dagen ik een nieuwe had