Controller Probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fighter, 4 jan 2005.

1. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;) Hallo,

Ik heb een controller S en bij sommige spellen bewegen de poppetjes, eigenlijk alles vanzelf. wat ik dus bedoel is bijvoorbeeld:

met doa3 stapt mijn character automatisch opzij...
    je bladert automatisch door het menu, etc etc...
    Dit is niet altijd zo en soms moet ik ff de linker analoge stick bewegen, maar dat helpt niet altijd... heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt? Of weet iemand hier een oplossing voor....

2. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb ik heel soms ook aan de hand (met mijne oude controller).
    Volgens mij is da gewoon de analog stick die toch nog contact maakt terwijl hij schijnbaar mooi in het midden staat.

Een doeltreffende oplossing zou ik ook wel een willen weten. anyone? :)

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Grote kans dat er stof tussen de pookjes zit. In het begin kan je nog wel eens het pookje indrukken om het probleem te verhelpen, maar na een paar keer lukt dat ook niet meer al te erg. Het beste wat je nou dus kan doen is je controller openschroeven, de boel even met een kwastje (of iets dergelijks) afstoffen. Kijk wel uit bij het open maken van je controller en neem je tijd om te controleren of je niks molt. Als je het langzaamaan doet en er de tijd voor neemt, zal het allemaal goedkomen.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gewoon tikje geven zodat het over is. Blijft het probleem zich voordoen, zou ik even naar microsoft bellen. Heb hetzelfde probleem maar als ie 1 tikje heeft gehad, is het probleem voor de rest van de avond verholpen.

5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat wordt OF microsoft bellen OF open maken O-)

6. Don Pasta

Don Pasta New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff met t pookje heen en weer wil ook welles helpe

7. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat openmaken, is dat te doen? Ik bedoel krijg ik hem ook weer dicht? Moet je daar technisch voor zijn? :p bedankt voor jullie advies!

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon rustig aan doet, kan er eigenlijk niks mis gaan. Kijk even in de casemod FAQ (in mijn sig.) en kijk dan onder leds->controller led (hier staat hoe je 'm moet open maken. Neem je tijd, dat is het belangrijkste.

@de rest:
    Hij heeft toch echt gezegd:

*)

9. PureMaximus

PureMaximus Guest

ja daar moet je technisch voor zijn. + dat na t openmaken microsoft er niets aan hoeft te doen. dan kan jij m gesloopt hebbe.

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed te doen, als je wilt weten hoe je dit moet doen moet je eens kijken in de casemod FAQ-thread staat t vast wel een paar keer beschreven.

11. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook wel eens last van, maar dan draai ik het pookje alle kanten op, en dan doet ie het prima!

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    oke, kappen nou. We zijn er al over eens dat dat niet werkt. Dat staat al in de 1e post. Er zijn verschillende posts hier neergezet met dit idee en ik heb zelfs al een opmerking gemaakt over al die posts, dat die posts allemaal nergens op slaan als je gewoon de beginpost normaal over leest. Dus je bent de 3e die EN dezelfde oplossing geeft als de andere EN niet de beginpost goed hebt gelezen.

13. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op de grond gooien.

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je bijdrage... :{

@fighter: Hoe staat het met je controller, is ie al geopend?

15. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet... ik ben zo bang dat ik de hele zooi mol... ik zal es kijken hoe die schroeven eruit zien

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zit ook een schroef onder het stickertje aan de onderkant volgens mijn.
    die moet je niet vergeten anders trek je hem straks stuk.

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    De complete handeling om je controller open te maken staat in de casemod faq (zie mijn sig.)

18. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    'k had destijd de microsoft service gebeld voor een nieuwe controller... Binnen 5 werkdagen in huis, gratis :)
    Goede service!

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wanneer was dat gedaan? Bij de reparaties van de xbox zelf wordt nou tegenwoordig verzendkosten gevraagd. Is dat bij de controller nou ook?

20. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja echt perfecte service met die controllers, Had ook een nieuwe aangevraagd en ik geloof dat binnen 3 dagen ik een nieuwe had O-) :cool:

Deel Deze Pagina