True Fantasy Live Online toch niet helemaal begraven? Eerder dit jaar werd in juni het spijtige nieuws de wereld in gezonden dat Microsoft en Level 5 besloten hadden de ontwikkeling van de veelbelovende RPG True Fantasy Live Online stop te zetten. De kwaliteit was volgens Microsoft niet voldoende destijds. In een interview met het Japanse magazine Dorimaga echter deed de president van Level 5 een opmerkelijke uitspraak. Info bij "meer lezen" ... Akihiro Hino, president van Level 5, verklaarde immers tegenover de Japanse gamesjournalisten dat de ontwikkeling van True Fantasy Live Online weer nieuw leven in geblazen wordt, en de game dus toch nog het levenslicht zal zien. Een specifiek platform, of een releasedatum, wou de man in kwestie echter niet onthullen. Maar rekening houdend met het feit dat Microsoft de game in juni nog beneden het vereiste peil vond presteren, is de kans reƫel dat men de game naar een hoger peil wil tillen met behulp van de next generation hardware, en zo tevens profiteren van de extra tijd voor de ontwikkeling van de titel. Misschien een nieuwe Xbox 2 titel in het verschiet? Het blijft vooralsnog koffiedik kijken ...Hoor je het momenteel in Keulen donderen, en heb je geen flauw benul over welke game ik het heb, neem dan zeker even een kijkje in onze screenshotsdatabase, waar je enkele mooie beelden van de game kan aanschouwen: TFLO Screenshots! link : /Mod spam zeg wat je er van vind check iig ook eens /Mod spam uit,ook een leuk forum alvast bedankt om het eens te lezen!!!!!!!!!!!!!!!!! met vriendelijke groeten,Boogje
stond een paar dagen geleden ok op gamer en insidegamer.Mij kan het niet zo zeer boeien of hij komt of niet maar ik denk dat het voor de xbox/xbox2 wel belangrijk is om een goede MMORPG te hebben
Boogje, ik zie dat je nieuw bent, welkom Het is echter niet de bedoeling hier reclame te gaan maken voor een ander forum, vandaar dat ik de link heb weggehaald. Lees even de [faq]huisregels[/faq] door om te weten te komen wat wel en niet mag op dit forum.
Ik hoop dat deze game echt komt en natuurlijk het liefst op xboxje 1. Fantasy star vind ik een matige online rpg en deze sprak me erg aan
XBW roddelt liever niet mee krijg je alleen problemen mee. Zijn al zoveel geruchten geweest die allemaal recht gezet moesten worden. Wij berichten alleen feiten