[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dubbele post :9

Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nou vluchtte voor de Dahaka maar het lukt maar niet wie kan me tips geven en helpen????:confused:

3. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat duidelijker bent kan ik je misschien helpen aangezien je dat zovaak moet doen.

4. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar ik ben er al verdergekomen en het was btw voor de eerste keer.

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in clockwordks and gears. ik ben er al 2 x langs geweest daarna met een soort molen omhoog gegaan toen gesaved met die beesten de deur opgeblasen via wallrun springend tegen de muur omhoog toen daar zon wijf en 4 gasjes gekild omhoog overspringen naar een hele dikke paal in het midden overgeprongen naar een plankje omhoog, omhoog, omhoog via walrun naar een trap omhoog kom je uit bij een wijf en gast verslagen en dan weet ik niet waar ik heen moet, iemand tips ?????????

6. toon23

toon23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in clockwordks and gears!!!!!!....
    in het stukje met die stene kerel die bommen gooit (of wat het dan ook is),
    ik weet het echt nie wat ik moet doen kan iemand me meskien helpen?????.....

7. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die kerel een stenen muur die al bijna kapot is kapot laten gooien, er zijn er 2 in 1 zit een life opgrade, moet je maar even kijken.

8. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer je uit de uitgang zit waar je vandaan komt is rechts van je een save punt en links van je de life upgrade (ik raad je aan eerst te saven en dan achter de life upgrade aan te gaan, hak gewoon simpelweg de gastjes neer die op je af komen en laat dan die gast die deur kapot gooien met de bommen, in het hok waar je ook kunt saven hangt een switch wanneer je daar aan gaat hangen wijst de weg zich vanzelf

9. Pierre_V

Pierre_V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Water And Gardens

Ik zit met een kleine ambetantigheid. Ik zit in het stuk "water and gardens". in de tweede toren dus, zit nu net voor de derde life-upgrade in zo'n klein kamertje,hier zou een schakelaar moeten staan die je kan verdraaien zodat er water begint te lopen. Ik zie wel een blok staan maar de schakelaar zelf is er niet uitgekomen. Iemand enig idee hoe dat komt,ben ik misschien een stuk vergeten? En heeft er trouwens iemand een idee hoe het komt dat ik er plots zo lelijk uitzie? thx

10. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben nieuw op dit forum en heb meteen een vraagje ik zit ook namelijk vast.
    ik moet nu die chick redden met een rood pak van dat wijf met dat zwarte pak, daar moet ik tegen vechten.. maar het lukt me maar nie
    iemand tips ?

11. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand?

12. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Veel blokken, als ze je raakt op x drukken tijdens het blokken voor een counter attack, als je haar een paar keer geraakt hebt, moet je weer weglopen, dan weer weer als een gek naar haar toe rennen een combo doen en weer wegwezen, als je vergenoegstaat gaat ze zich weer richten op die ''rode chick'' en dan kan je haar weer in de rug slaan.

13. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar het is belangrijk dat je de eerste toren geactiveerd hebt en in de present bent, als dit het geval is ga je gewoon met de ladder omhoog bij de ingang en van daaruit met wat klimmen en wat vijanden verslaan kan je een switch omzetten waardoor er 4 andere switches te voorschijn komen. die moet je zo neer zetten zodat het water goed stroomt, dan wijst de weg zich verder.
    En waarom je heel lelijk bent, enigste logische verklaring is dat je Sand Wraith bent , maar daar ben je volgens mij nog lang niet.

14. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat je sandwraith bent ligt aan het feit dat dat een grote bug is in de game waar ubi soft nog niks aan gedaan heeft, bij mij is het ook gebeurt (heb er zelfs een topic over gemaakt) maar er is niks anders aan te doen dan een andere save game te laden anders kom je niet verder in het spel, als je geen oude savegames meer hebt zou je helaas opnieuw moeten beginnen. dat heb ik ook moeten doen.

15. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Nevermind.

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  16. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hele dag gespeelt maar ik krijg het echt niet voor elkaar
    misschien iemand anders tips of iemand die weet hoe je dat wijf moet verslaan..

17. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem op Easy en ga dan verder, want zo moeilijk is ze niet.

18. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em al op easy staan..

19. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het echt niet dan, het is niet zo moelijk, laat haar aandacht gewoon vallen op die ''rode chick'' zodat je haar in de rug kan slaan, en dat doe je dan een paar keer.

Als het echt niet lukt is dit geen game voor jou, op normal lukte het mij de 2e keer al, en zei is toch echt een van de makkelijke bazen.

20. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal ik zit bij prince op persia een klein beetje vast ik moet die rode chik verslaan voor de tweede keer.maar ik ga steeds dood weet iemand hoe ik haar gemakkelijk kan verslaan. het is op dat plato buiten waar ook geloof ik dat vliegende baas kwam die je moest verslaan daar ben ik nu alleen nu moet ik die rode chik verslaan

en weet iemand of het spel nog lang duurt

Deel Deze Pagina