Weet er iemand al plannen over deze game en of deze er wel komt? PGR2 heeft me zeker geboeid en ik zou graag wat informatie over deze game weten???...
Ik weet geen 'plannen' over deze game en of hij komt weet nog niemand. Kans lijkt me vrij groot maar het is zoals altijd afwachten totdat hij aangekondigd wordt, als dat al gebeurd.
Oef! Na veel *Zwoegzwoeg! PGR3 moet dan toch echt een keer komen!!! Ik heb het voor mekaar, inclusief Arcade mode
Forza wordt het maximale wat een Xbox kan, dus de opvolger (Forza Motorsport 2 of PGR3 ) zal wel voor de Xbox 2 worden gemaakt omdat je dan weer nieuwe mogelijkheden hebt.
Dan hoop ik dat ze dan wel wat meer snelheidsgevoel en moeilijkheid erin brengen ( zelf schakelen, dynamische carsetup in race ) want t was nu toch wat te eenzijdig de besturing. Car handling was goed maar 350 leek 40.
Ik hoop echt wel dat er een vervolg komt op de PGR reeks, deeltje 1 en 2 heb ik ook helemaal lam gereden, Dus van mij mag er wel een deeltje 3 aankomen. Alleen ik denk dat wel op de volgende next-gen console moeten wachtten..
Helemaal mee eens. Spel was erg mooi, maar de snelheidsbelevenis was er totaal niet. Als ik PGR1 ging spelen na een paar minuten PGR2 gespeeld te hebben, dan leek PGR1 wel F-Zero
kijk es bij IGN : Xbox, daar staat PGR 2 een beetje voorgeschreven voor Xbox 2 maar Forza is bijna hetzelfde, ook tof racen, alleen dan op tracks, ook dik VET!!
Forza wordt deels gemaakt door het team van PGR2 en wordt zeker niet de opvolger van PGR2, omdat deze game veel realistischer wordt. Dan zou Forza ook wel erg arcade worden en daar ziet het er niet naar uit.
Met het snelheidsgevoel ben ik het eens, alleen de moeilijkheid... Alles op platinum behalen is toch wel een hele grote uitdaging imo. Nog moeilijker is volgens mij niet eens haalbaar. Ik hoop ook zeker op PGR 3. Liefst als launchtitel voor de Xbox 2. Eerst maar van Forza genieten binnenkort.
Ik zat er gisteren nog aan te denken; "Wanneer zal Project Gotham Racing 3 uitkomen". Mijn PGR2 cd is immers versleten tot een hoopje as
NEE.. anders was 't wel onder dezelfde naam verder gegaan en had het dezelfde opzet. FORZA is een totaal andere game, die dus echt niet als opvolger van PGR2 komt. Wordt gwoon wachten tot de xbox 2.
Mssch komt Pgr3 nog wel om de concurrentie met forza aan te gaan,want als jij zou mogen kiezen...Pgr2 of Forza?Dan neem ik toch forza ze
Ja lekker nuttig als het van dezelfde uitgever komt eh. Nee het is het meest realistisch te denken dat PGR3 ooit nog wel eens voor de volgende generatie zal komen. Misschien als tweede generatie titel.