pop 2 hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door toxito, 31 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dit keer niet de gebruikelijke 'ik zit vast hulp' maar iets anders. Ik heb een paar dagen geleden het spel prince of persia warrior within gekocht en zoals de meeste van jullie wel weten kun je in die game ook life upgrades verkrijgen, Nou kon ik een life upgrade niet vinden (om preciezer te zijn de 2de) en had ik een walktrough opgezocht om er te komen,Ik was net voorbij het stuk 'clockwork and gears' dus ik moest er wel wat voor backtracken maar dat vond ik geen probleem ik ging dus op die life upgrade af. afijn die life upgraden gehaald e.d. maar ik wou weer terug dus ik had dezelfde weg genomen als dat ik eerder had gedaan in het spel, maar daar kwam je op een gegeven moment niet verder, daarna ging ik terug maar ik werd gedood. toen ik weer levend werd was ik opeens een sandwraith :confused: en zat ik al een stuk verder in het spel dan ik was, ik dacht nouja weird dus ik quitte het level en wou een vroegere save game laden en ging naar het 'load game' menuutje toen ik echter daar was bleek echter dat ik geen andere savegame kon laden dan vanaf dat ik de sandwraith was :confused: :confused: Ik zit nou een beetje in wanhoop en weet niet wat ik moet doen, of ik nou nog een andere savegame ergens vandaan kan halen of dat ik gewoon helemaal opnieuw moet beginnen met het spel :confused: wie kan mij helpen ?

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de pc-versie, maar ik ben nog nooit iets anders geweest als dat ventje zelf (wat is een sandwraith?)

3. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is iemand die je later in het verhaal word (weet er verder ook niks van hoor maar dat weet ik van een vriend van me ) maar ik was daar nog niet bij dat stuk dus ik vind het persoonlijk een beetje raar wat hier gebeurt is.

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Dit was ook bij een vriend van mij, die heeft 'm op de gamecube. die is overnieuw begonnen...

6. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het probleem ervan eigenlijk niet in, weetje hoe relax.... maarja.

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem?

het probleem is dat je ergens helemaal achterin het verhaal begint, de helft van de game overslaat. en je op een gegeven moment niet verder kunt op dat je nog niet de juiste powers en zwaarden hebt. Niet echt relax als je het mij vraagt.

Overigens ik ben ook weer opnieuw begonnen met de game en ben nu gewoon sandwraith doormiddel van het verhaal

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je beter je vraag stellen...

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gelieve in de grote POP:WW thread verder te gaan, blijft het wat overzichtelijker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina