[PC] De moeite?

Discussie in 'Games' gestart door X Heer, 5 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog de moeite om nog een console te halen: Xbox, ik heb pas in maart/april eindelijk het geld bij elkaar of moet ik wachten op de volgende generatie?
    Spellen die ik wil hebben:
    -Halo 1 en 2
    -DOA:U en 3
    -Doom 3
    -Ninja Gaiden

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Doom en halo1 zijn op de pc verkrijgbaar en halo2 binnenkort waarschijnlijk ook wel, en Dead or Alive 3 etc kan je ook op de xbox 2 waarschijnlijk spelen, in mijn mening kan je net zo goed nog even wachten..

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch nog even wachten. Maar het is wel de moeite waard, en ik denk niet dat als je je xbox hebt dat je gelijk weeral een xbox 2 wilt. Halo 1 en 2 en ninja gaiden zijn zeker het kopen waard. Maar als je die spellen niet op de xbox 2 kunt afspelen zou het toch weer niet zo slim zijn.

4. Enzyme X

Enzyme X err0r

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, maar een xbox 2 gaat natuurlijk geen €150 kosten... Niemand weet ook nog wanneer ze komen of hoeveel die dingen moeten gaan kosten :) Het is idd een lastige afweging...

Ik zou gewoon nu een xbox kopen en wachten tot de xbox 2 een pricedrop heeft gehad :D

Er zijn nu nog genoeg toppers om te spelen, en als xbox 2 eraan komt worden ze alleen maar goedkoper ;)

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon doen :)
    En als xbox next komt verkopen

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  6. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gerucht gehoord dat de Xbox binnen een niet al te lange tijd in prijs gaat zakken naar E99,- Heel misschien dat je Ninja Gaiden tegen die tijd ook al iets goedkoper kunt vinden. Ik denk dat dat je toch al weer aardig in je portemonnaie zal schelen. De games die je opnoemt vind ik stuk voor stuk wel klassiekers waar je veel fun mee zult hebben en die je zéker eens gespeeld moet hebben. Dus daar hoef je het zeker niet voor te laten. Enneh...besides, tegen de tijd dat de Xbox 2 (of hoe dat ding dan ook mag gaan heten) hier daadwerkelijk in de winkels ligt zijn we denk ik nog wel een jaar of wat verder, én zijn er dan bij lange na niet zoveel goede titels voor op de markt, én betaal je er waarschijnlijk (in verhouding) een godsvermogen voor. Dus tel uit je winst.*)

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou een xbox nu kopen, zodra je speelt voel je ook waarom.

8. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook nu een xbox kopen, waarschijnlijk stellen ze de xbox2 toch weer een paar maand uit, aangezien hij op het begin meer dan 150 kost en jij dat niet gaat betalen duurd het al met al wel 2 jaar voordat jij die hebt. Intussen kun je veel lol beleven aan andere games, zoals halo2 en ninja gaiden, als je dan toch een xbox koopt, koop dat ook xbox live, dat is zoo supergaaf!

greetz wooly

9. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nu een XBOX kopen natuurlijk. Het gevoel is onbetaalbaar!

10. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0

En voor de rest.... *)

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden en een Xbox, de meest hemelse ervaring die je maar mee kan maken.
    Kopen dus.

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K zou em nu kopen. De xbox 2 komt op z'n vroegst pas eind dit jaar, dus heb je nog ff de tijd. Met de huidige toppers (Fable, Ninja Gaiden, Halo 2 etc., etc.) kun je net zo goed NU een xbox kopen, en mocht je alsnog een xbox 2 willen, dan verkoop je die oude toch gewoon *)

13. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Voor je gaat posten zou je beter eerst het beleid lezen.
    Hier kan slotje op.

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Loos opsomtopic.
    Sluituhh!!

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wannabe-mod :p

Maar je hebt wel gelijk :cool:

Kijk eens rond op het forum en op de frontpage, en je zult zien wat er nog voor nieuws uitkomt op de Xbox en of jou dat aanspreekt. Op dit soort opsommingen zitten we niet te wachten.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina