halo begint te zuigen? door cheaters?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door killnkenny, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killnkenny

killnkenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad, :eek: ,halo2 begint inderdaad minder leuk te worden omdat er teveel gescheat word, vooral dyummen. :'-(
    ik wil best uitleggen wat dat precies inhoud, maar dan zal er meer schadelijke gevolgen volgen..
    wees voor jezelf eerlijk, en cheat niet! ook al kan je het ook, en vlag door de muur krijgen weet bijna iedereen wel, maar wat is er the fun van? het zijn je echte skills niet, maar cheat skills!
    ik zit nu op Sint Maarten op vakantie, maar voordat ik ging werd er al wat aardig gecheat, nu hoor ik dat een vriend van mij (gerdow) al vandaag 4 keer gecheat is, dus kom ik terug zal het nog wel meer zijn, als 1 persoon het weet, volgen er meer en meer en meer....
    ik ga ( 80 % zeker) terug naar Counter-Strike
    of naar de nieuwe spel : paintball spel!
    check for more info at: Greg Hastings Tournament Paintball
    Gamespot
    of
    gamerankings

MAAR: misschien dat de mensen die teveel cheat, geboot worden van live, mja.. ik denk het niet, ze zijn te lui om dat uit te gaan zoeken denk ik(mijn mening O-) )

OKEY, ff voordat iedereen begint te zeggen, dat ik glitchen bedoelt of lag! etc.
    nee dat bedoel ik niet, en ik heb zelf genoeg ervaringen!
    anders ga ik er geen forum over beginnen, dus nog 1 keer voor de mensen die mij niet snappen, GEEN LAG EN GEEN GLICTHEN!

ik zal uitleggen hoe het als tegenstander is, als er gedyummt wordt:
    je speelt op zanzibar, capture the flag (CTF) 1 flag!
    je staat de vlag verdedigen met een rocket launcher en je staat nog geen 1 meter van de vlag vandaan!
    opeens hoor je flag captured! en je ziet dat de vlag gewoon voor je neus verdwijnt zonder dat er een tegenstander in de buurt is!
    je snapt het nie, en gaat op de bungie site kijken!
    je ziet een plattegrond en je kan zien waar hij de vlag heeft gepakt, dus je kijkt, en ziet dat hij bij de invisebility heeft gepakt.! |:-

Maar tot nu zover, nog andere meningen of reactie, reageer dan nu!
    owja, vinden jullie dat mijn toernooi halo2 live toernooi door moet gaan?!
    (ik hoop van wel, en dat de mensen die tot nu toe zich hebben aangemeld niet cheaten! )

greets killnkenny

IK hoor nu opeens dat het legaal is!? zelfs bungie heeft dat gezegt!?
    (zeker omdat ze er niets aan kunne doen! )

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje vaag allemaal, maar wat is dyummen nou weer :confused:.

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je gaat terug naar counter-strike omdat er gecheat word? Of bedoel je de counter-strike op de xbox?

Volgens mij denk je maar dat er gecheat word op live want het is niet mogelijk (zover ik weet) om te cheaten op live via xbconnect kan het wel maar via live nie.

Kan ook zijn dat je gewoon een enorme kutconnectie hebt en dat er daardoor zoveel lag komt dat er vage dingen gebeuren op je scherm.

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    inderdaad leg het gewoon uit want IEMAND snapt dit.Ten tweede probeer eens uitteleggen wat cheaten voor jou inhoud?

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat meneer glitchen bedoelt :). Maar van de rest snap ik dan nogsteeds geen moer :p.

6. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Niet allen dat maar men heeft een smart joy frag,betekend splen met muis en TB op de xbox.
    Maar dat haalt de skilz er van af.
    Kheb hem ook maar gebruik hem eigenlijk nooit tenzij friends van mij hem gebruiken.
    Zelf vindt ik dit een vorm van cheaten.

7. killnkenny

killnkenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel counter strike op x-box, en ik weet cker dat er gecheat wordt!
    ik ben niet 8erlijk en beginnertjes zoals jullie!
    ik weet zelf ook hoe het moet, maar doe het niet, je kan researches over me gaan doen! gamertag: killnkenny
    en ik heb goeie verbinding, misschien nog wel beter dan die van jouw!

cheaten is voor mij:
    Vals spelen, bv vlag door de muur trekken, en dyummen! (ik weet dat jullie het nie weten wat het is)
    ik zal uitleggen wat als tegenstander is, als er gedyummt wordt:
    je speelt op zanzibar, capture the flag (CTF) 1 flag!
    je staat de vlag verdedigen met een rocket launcher en je staat nog geen 1 meter van de vlag vandaan!
    opeens hoor je flag captured! en je ziet dat de vlag gewoon voor je neus verdwijnt zonder dat er een tegenstander in de buurt is!
    je snapt het nie, en gaat op de bungie site kijken!
    je ziet een plattegrond en je kan zien waar hij de vlag heeft gepakt, dus je kijkt, en ziet dat hij bij de invisebility heeft gepakt.!

nou, was ff weer een uitleg voor jullie mensen!

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hahahaha wat een fokking wazig verhaal gek! :cool:

Ik dacht dat je een major typfout maakte, maar je schrijft dus écht dyummen... wat je bedoelt is dummy-en. Ik heb HALO2 niet, maar dit is wat ik heb opgevangen:

Je kunt een dummy van jezelf maken (vandaar dummyen). Die dummy blijft gewoon stilstaan, terwijl je met een voor anderen onzichtbaar poppeke rond kunt lopen en dus ook de vlag kunt pakken. (Er zitten geloof ik wel restricties aan wat je kunt doen.) Je bent pas dood als iemand je dummy vindt en die neerknalt.

Zoals ik al zei heb ik H2 niet dus ik weet niet hoe je een dummy maakt of wat de details verder zijn.

9. killnkenny

killnkenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het voor de helft goed....
    mja, 1 ding is cker...
    beginnertjes weten nix en zeggen dat ik fout zit, en denken dat ze het beter weten whaha..
    en hier een persoon dat niet eens halo 2 heeft en het goed heeft voor de helft... aardig knap..
    voor jullie een les beginners.. niet zegge dat iemand gelijk verkeerd zit, whaha.. kijk eens eerst naar je eigen..

/Mod BLAAT weggehaald, doe een beetje normaal wil je :{

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2005
  10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    hey killnkenny je kan ook wel een beetje normaal doen hoor
    we snappen nu dat je jezelf heel wat vindt, maar wat meer respect tonen voor je mede-members kan ook geen kwaad

11. killnkenny

killnkenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das waar, maar wrom kunne ze nie ff gwn waarnemen wt ik zeg, soms kan ik pised off van worden, das mijn mindere kant!
    maar ja... ik voel me niet heel wat.. dat niet, maar ik weet gwn cker wat er op live gebeurd hun niet.. moeten ze meer eerst meer gaan uitzoeken...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread slaat echt helemaal nergens op, daarnaast had je dit frustratieverhaaltje ook gewoon in een bestaande Halo 2 thread kunnen plaatsen, waar je ongetwijfeld evenveel lof had geoogst.

En die laatste opmerking slaat natuurlijk helemaal nergens op, doe eens een beetje normaal :{

Closed.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina