Ja, inderdaad, ,halo2 begint inderdaad minder leuk te worden omdat er teveel gescheat word, vooral dyummen.
ik wil best uitleggen wat dat precies inhoud, maar dan zal er meer schadelijke gevolgen volgen..
wees voor jezelf eerlijk, en cheat niet! ook al kan je het ook, en vlag door de muur krijgen weet bijna iedereen wel, maar wat is er the fun van? het zijn je echte skills niet, maar cheat skills!
ik zit nu op Sint Maarten op vakantie, maar voordat ik ging werd er al wat aardig gecheat, nu hoor ik dat een vriend van mij (gerdow) al vandaag 4 keer gecheat is, dus kom ik terug zal het nog wel meer zijn, als 1 persoon het weet, volgen er meer en meer en meer....
ik ga ( 80 % zeker) terug naar Counter-Strike
of naar de nieuwe spel : paintball spel!
check for more info at: Greg Hastings Tournament Paintball
Gamespot
of
gamerankings
MAAR: misschien dat de mensen die teveel cheat, geboot worden van live, mja.. ik denk het niet, ze zijn te lui om dat uit te gaan zoeken denk ik(mijn mening )
OKEY, ff voordat iedereen begint te zeggen, dat ik glitchen bedoelt of lag! etc.
nee dat bedoel ik niet, en ik heb zelf genoeg ervaringen!
anders ga ik er geen forum over beginnen, dus nog 1 keer voor de mensen die mij niet snappen, GEEN LAG EN GEEN GLICTHEN!
ik zal uitleggen hoe het als tegenstander is, als er gedyummt wordt:
je speelt op zanzibar, capture the flag (CTF) 1 flag!
je staat de vlag verdedigen met een rocket launcher en je staat nog geen 1 meter van de vlag vandaan!
opeens hoor je flag captured! en je ziet dat de vlag gewoon voor je neus verdwijnt zonder dat er een tegenstander in de buurt is!
je snapt het nie, en gaat op de bungie site kijken!
je ziet een plattegrond en je kan zien waar hij de vlag heeft gepakt, dus je kijkt, en ziet dat hij bij de invisebility heeft gepakt.!
Maar tot nu zover, nog andere meningen of reactie, reageer dan nu!
owja, vinden jullie dat mijn toernooi halo2 live toernooi door moet gaan?!
(ik hoop van wel, en dat de mensen die tot nu toe zich hebben aangemeld niet cheaten! )
greets killnkenny
IK hoor nu opeens dat het legaal is!? zelfs bungie heeft dat gezegt!?
(zeker omdat ze er niets aan kunne doen! )
Laatst bewerkt: 6 jan 2005