Ik zit met een klein probleempje want mijn account doet hartstikke vaag. Ik kreeg problemen met het uitloggen, want toen ik dat had gedaan kon ik daarna niet meer inloggen. Ik had een nieuw wachtwoord aangevraagd en heb die vervolgens weer veranderd. Nu is dat alléén werkend op het forum. Op de mainpage, want daar gaat het nu even om, wordt mij medegedeeld dat ik een onbekende account ben. Ik wil bij die prijsvraag van Halo2 gewoon wachtwoord en username en "Halo 2 is...." invullen maar dat gaat dus fout. Moet ik weer een nieuw wachtwoord aanvragen of wat is dit?
Ik dacht dat het wachtwoord zowel op frontpage als forum hetzelfde bleef. Omdat mijn username pas gewijzigd is, moet ik ook mijn nieuwe username gebruiken. Die doet het wel gewoon goed. Hier moet toch een crew-lid aan te pas komen, verwacht ik.
Als het goed is kun je nu inloggen. Wil het nog niet, dan moet je ff op MSN komen met het adres dat je in je profiel hebt ingevuld
Kheb juist hetzelfde voor, kzal ook is kijken of'k nu wel kan inloggen op de site... Edit: Het werkt, wat een service