Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ Volgens mij is OXM 37 bij ons net uit, met KOTOR II ofzo op de voorkant.
    Moet volgens mij dus nog even wachten op de Forza demo.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow.. ik dacht dat OXM 38 deze week of volgende week zou uitkomen.
    Maarja ik denk dat toch liever wacht op het hele spel. Je weet maar nooit, wat kost dat blad ook alweer? 14.00€ of 10€ kweet het niet meer...
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    €14, dat is me ook te duur voor een demo van Forza
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja 14€ voor alleen Forza Demo vind ik ook te duur. Weet iemand welke andere demo's erbij zitten?
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de release datum voor zowel Europa als de Verenigde Staten. Klik. Wel jammer dat FM is uitgesteld, want ik had het spel in oktober al besteld en betaald bij GCshop. Volgens GCshop zou het spel namelijk in november al verschijnen... :{
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op de gcshop site staat trouwens nog steeds 15-2-2005 als release datum, dat ,ogen ze ook wel een keer veranderen of ze weten iets wat wij niet weten :cool:
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen ie zeggen dat dit spel niet door de makers van PGR is gemaakt, het is wel een beetje opvallend dan dat er weer de Nurburgring in zit (zelfde versie) met bijna exact dezelfde graphics (wat ik uit de screens kan opmaken)
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat dan?
    Anyway, mij boeien die tracks eigenlijk niet zo. Het moet er dan wel mooi uitzien, maar of de track daadwerkelijk bestaat interessert me niks. Het gaat uiteindelijk om mijn rijkunsten, dan is die track alleen maar bijzaak en een leuk extraatje.
     
  9. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist vet om over een bestaande track te scheuren! Dat vond ik bij MGP2 ook al erg tof alleen de tijden die je kon zetten waren niet helemaal realistisch :9
    Zijn alle tracks uit FM bestaande of zijn er ook 'fantasie' tracks bij? Op een paar screens hadden ze toen toch de tracks naast elkaar, dat zag er wel griezelig echt uit, hopen dat het zo ook mn beeldscherm verschijnt :9
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij is niet door de makers van PGR2 gemaakt.

    Een paar mensen van Bizarre Creations die ook aan PGR2 hebben gewerkt, zijn nu ook bezig met Forza motorsport. Maar het spel wordt niet gemaakt door het hele team van PGR2. Slechts enkele mensen daarvan werken mee om van Forza Motorsport een te gruwelijk spel te maken.
     
  11. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    als iemand die demo met Forza nog kwijt wil volgende maand, wil ik hem voor een aardig bedrag wel kopen. Pm me maar in dat geval.
     
  12. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik zeg ook niet dat het wel of niet door BC is gemaakt.

    dat is mijn punt
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de Nurburgring er juist behoorlijk anders uitzien in de screens van Forza. Veel sfeervoller. In GT4 (speel hem nu net, de geimporteerde Chinese versie) is hij sowieso al briljant nagemaakt wat betreft 'authenticiteit'. Elke hobbel, elke bocht, nee elke millimeter van het circuit klopt. Grandioos om hem te rijden met een snelle bak. En heel erg moeilijk. Hopelijk is hij in Forza ook realistischer dan in PGR2.
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wordt Forza wel realistischer (meer simulatie dus) dan PGR. Alleen zul je niet elk hobbeltje in FM voelen zoals dat in GT4 het geval is. Dat is als we de Gamekings crew mogen geloven...
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Aan de filmpjes kun je wel afzien dat het meer richting simulatie gaat. Onderin het scherm zag je opties als ABS enzo staan. Daarom neem ik ook aan dat het simulatie wordt en geen arcade. GT beater zou het wel niet worden want dan moet je wel heel goed bezig zijn. Hoop dat er een realistische racer wordt neergezet die in verdere deler beter wordt uitbereid.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ik "kenners" mag geloven (mensen die fanatiek sim-racer fan zijn en er ook behoorlijk verstand van hebben) dan is Forza minimaal net zoveel simulatie als GT4. Maar, het is maar net hoeveel simulatie er nog in de arcade instellingen van Forza aanwezig is, en hoeveel in GT4. Volgens mij hebben die gasten van Gamekings het spel nog niet zonder assists geprobeerd, want dat verandert de zaak behoorlijk. Wat ik in filmpjes heb gezien op diverse Amerikaanse fora is niet minder dan indrukwekkend.

    Dus als je het niet erg vind, neem ik hun mening met een kleine korrel zout. Niet dat ze er geen verstand van hebben hoor, maar vaak spelen ze zonder assists uit te zetten en dat kan bijvoorbeeld al een wereld van verschil in handling betekenen.

    Ik wacht lekker af tot ik beiden heel veel heb gespeeld en weet sowieso nu al dat ik dat met beiden ga doen :D
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is nou eigelijk exact het verschil tussen simulatie en arcade?

    (word niet boos of ga me niet uitlachen dat ik het niet weet :p)
     
  18. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook nog steeds op zoek naar (naar de demo :9)

    ik kan hem nergens hier in de buurt krijgen. Ik zit zelf hier in een stom klein dorpje met 2 winkels waar je magazines kan kopen. En daar hebben ze natuurlijk weer niet het blad van Xbox waar de demo bij zit. Kan altijd nog naar de stad gaan (wat je noemt stad :9) mischien ga ik tog morgen maar eens effe de stad in want ik moet die demo gewoon hebben..
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Is Lichtenvoorde echt zo klein :D?

    Die Demo is toch nog niet uit?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Burnout 3 is arcade en GT4/Forza is simulatie.Ik denk dat je het nu wel snapt.

    Arcade gaat meer puur om de fun (dus met dikke boosts, alleen maar volgas, geen echte car physics) terwijs simulatie probeert om de werkelijkheid zo goed mogelijk naar "maken"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina