[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    baas=beest

2. Pierre_V

Pierre_V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja,de eerste toren is al geactiveerd, en dat water goed laten lopen is ook gebeurd. Maar daarna moet je dat toch nog eens doen? eerst moet je een switch op een brugje goet zetten,dan geraak je naar boven,eens boven moet je nog een switch omzetten om wat verder te komen,dan naar de andere hoek nog één,weer wat verder,dan wat en dan moet je vanop een paal springen naar iets wat op een rioleringsbuis lijkt.Daar klim je dan op het muurtje erboven en dan moet je rollen om onder een deurtje te komen. Dan kom je in een klein rond kamertje met een rond verhoogje in het midden waarop een switch zou moeten staan maar deze staat er bij mij niet! ik klim dan verder omhoog in dat kamertje via enkele hindernissen tot bij de derde life-upgrade. dan ga ik volledig terug maar op het einde om de tweede toren te activeren moet ik weer water in goede banen leiden maar ik kan het niet doen stromen... :confused:

3. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG in 2 keer al? wow! 8)
    heb nu denk wel 100 keer geprobeerd (geen geintje)
    maar als ze op mijn zwaard gaat leunen, wat kan ik dan doen want dan weet ik al dat ik verdoemd ben , als ze dat doet gaat er een heel stuk van me health af , is hier een truuk of knop voor waar ik zoveel pijn bij haar kan veroorzaken? dan zal het me heel misschien wel kunnen lukken..
    zo snel mogelijk antwoord graag want ik word gestoord :) |:-

4. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je bent zoon beetje op 1% van de game, en net zoals ik in eerdere post al heb gezecht laat haar de aandacht vallen op rode chick, zodat je een combo kan uitvoeren in haar rug, dan weer weglopen en hetzelfde.
    Als je toch bij haar in de buurt bent en ze jou slaat blok dan en doe een counterattack (als je ziet dat ze ja gaat slaan op X drukken terwijl je blokt) en dan rol je weer weg, ga zo door totdat ze dood is.
    HEt is niet zo heel moeilijk.

5. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat ziet moet je heel snel heel vaak op X drukken dan kan je vervolgens een combo op haat uitvoeren.

6. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je in dat stuk dat je met die switch in het midden van dat plateau een muurn kan verzetten door er aan te draaien ?

7. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik nou op 1% van de game zijn want die torens doen het al enzo en ik heb dat masker al opgehad en is al weer af en die dahaka zie ik steeds en steeds vaker volgens mij zit is wel aan het einde van het spel zo'n beetje want als je in je map kijkt waar je heen moet enzo is alles al gekleurd en kan je alles op die map zien

8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waneer is het eigenlijk de tijd om Dahaka te verslaan?? (add kilik = master met deze game ;) )

9. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Ow haha bedoel je daar, haha ja dan ben je bijna klaar :p dag dat je wat anders bedoelde 8), ik ben daar nu ook, zal ff kijken.

10. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedank ik ga zelf ook wel proberen maar dat wijf is gewoon heel erg iritant vooal als zij ook tijd gaat vertragen enzo

11. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik heb hem uitgespeelt

12. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    HAha ja ik ook :p

13. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan kilik lekker dan op naar een nieuwe spel

14. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb jij haar verslagen ?
    Ik deed iedere keer als zij slowmotion deed deed ik het ook en toen viel die van haar weg 8)

Heb je hem op Easy normal of op hard uitgespeeld ?

15. Pierre_V

Pierre_V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het midden moet ik wel een switch verzetten ja,maar het is niet precies een muur die ik kan bewegen maar enkele palen die ronddraaien. Bovenaan die palen zijn uitsteeksels waarop je kan lopen,telkens drie korte en een lange en het is de bedoeling de lange zo te zetten dat je kan springen naar een volgende...

16. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op normaal uitgespeeld en ik kwam er ook achter dat als zij tijd vertraagt jij dat ook snel moet doen en toen had ik haar opeens zo verslagen

17. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de paal in de richting van een pilaar zetten en dan via dat blok wat ervoor staat op de beweegbare muur klimmen en vanaf daar op een andere pillar springen, als het goed is kan je dan weer verder...
    Als je dan een switch omhaalt moet je het water weer goed laten stromen

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in dat stuk dat je de 2e toren naartoe moet gaan ik ben nu in the present en kom net bij die rode chick vandaan die je een nieuw swaard gaf toen verder gegaan naar dat ding gegaan waar je van verleden naar heden kan gaan naar het verleden gegaan. en zit nu in zon kamer (waar je in het begin van het spel een bijl naar je kop gegooid krijgt) en nou weet ik niet waar ik heen moet. please help me

19. Xirk

Xirk Not Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor de 1ste keer die ravenman verslagen, maar ik kom niet verder en op deze manier lukt het me niet.

Het lukt me niet om op het plateau te springen

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor de 1ste keer die ravenman verslagen, maar ik kom niet verder en op deze manier lukt het me niet.

Citaat:
    Origineel gepost door godsson
    Bedoel je dat je op zo'n muur moet rennen en vastpakken daarna nog een keer en op die plateau springen. Daarna moet je volgens mij wall run doen en op een paal springen dan naar de volgende. En zo kom je voor de 2e keer bij die ravenvent. Zo denk ik dat het moet het is nog nie gelukt btw. (heb t 1 keer geprobeerd)

Het lukt me niet om op het plateau te springen
    al sta je op dat eerste ding dan moet je een wallrun maken tegen de muur op en net voordat ie weer naar beneden gaat moet je over springen naar dat plateu en dan wallrun en overspringen op paal naar paal2 en dan naar plateu waar raven man staat suc6

Deel Deze Pagina