Jah.. Die blokjes zijn niet geschikt voor mensen onder die leeftijd, en hij is te verslavend zodat kinderen die naar school behoren te gaan niet gaan.. Daarom die leeftijd,," Tetris is gewoon geil.. Halo is er niets bij..
Ik zou wachten tot er iets van Disney op de box komt als ik jou was. Onderschat Tetris niet. Het lijkt zo'n vredelievend spel maar is dat zeker niet. Heb je wel eens zo'n rood blokje op je hoofd gehad. precies. that's gotta hurt! greetz p.s splinter cell moet je zker niet nemen. Dat lijkt me echt zo'n snel afgewerkt spel en zeker grafisch niets. Volgens mij heb je ook geen toffe moves of zo greetz van een slappe ouwehoer
HAHAHAAHAHAAH dit vind ik wel heel bruut hoe jullie op deze threat ingaan!!! hahahaha Maar inderdaad als ik jou was zou ik TETRIS gaan halen en Splinter Cell aan je neus voorbij laten gaan, want dat splinter cell wordt echt een kut game!!(hahahaha)
Maar om eerlijk te zijn zit ik te twijfelen tussen Splinter Cell en tusseen Gravity Games Street. Vert. Bike.
Tetris,splintercell of supaplex.... moeilijk moeilijk moeilijk als je van een goed verhaal houdt, zou ik tetris nemen
Ja maar de gameplay van Tetris is wel bagger. Is veel te uitgebreid. Dan zou ik kiezen voor Splinter Cell. Is grafisch wel een stukje minder dan Tetris maarja... Moeilijke keuze