[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Als bij een van de pilaren een wallrun ertegen aan omhoog doet, kan je je vastpakken aan een riggel en dan wijst de weg zig verder.

ps het is Crowmaster geen raveman 8)

2. Xirk

Xirk Not Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel nog es proberen

3. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Als je heel goed uitlegt waar je zit kan ik je denk ik wel helpen.

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in REACH THE SECOND TOWER ofzo. en dan krijg je een zwaard van je chick en dan sta je duss in zon grote hal en nou weet ik niet waar ik heen moet heb alles geprobeerd

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet draaien aan die hendel in het midden daardoor gaan er verschillende rotsen draaien, als je bij de rots bent waar je naartoe moet dan zoomt de camera even in op die deur. dan weet je dat je goed zit en moet je die rots gaan beklimmen

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx kzal het proberen

7. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips voor het verslaan van de zwart ninja's? ze zijn zo irritant, ik zit btw in the libarry

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    mis een beetje knullig maar ik sit weer vast ik heb de tips van toxito opgevolgd en ze werkten maar nu moet je op zon knop gaan stan en dan komt er een soort pad uit en dan loop ik er over heen maar dat pad gaat dan weer weg en ik heb alles al geprobeerd please help me

9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Add/ Game error: De beste tip die ik je kan geven is, dat je een wapen op ze moet gooien. dan zijn ze in 1keer dood.

Add/ tha Bomb: Gebruik je powers om de tijd langzamer te maken en dan rennen.

edit:// op de post hier onder , no problem tha bomb :)

Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    o ja, helemaal vergeten thnx reiku

11. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is redelijk simpel, beweeg snel en gebruikt slowmotion, als je niet verlegen zit om sandtanks moet je breath of fate gebruiken dit doe je door de R trigger in te houden en dan een kort tikje op de L trigger te geven dan wordt heel het beeld rood en ben je heeeeeeeel snel. dat is een truuk die ik vaak gebruik, als er maar een zwarte ninja is moet je op Y + B drukken en daarna heel vaak op de B toets drukken dan wurg je haar en doe je daarna een finishing move, doe dit echter niet wanneer er meerdere zijn want dan wordt je in je rug gestoken.

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je de zwarte girl ninja's, als dat zo is kijk naar de tip van toxito.

als je die ene zwarte schaduw gasten bedoelt die steeds verdwijen, dan moet je, je 2e wapen op hem gooien

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Edit: sorry dubbel post, mn pc flipte

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Op een gegeven moment moet je twee torens openen. Die eerste toren heb ik geopend, maar op diezelfde plek waar je die eerste toren hebt geopend (door dingen te draaien waardoor er water naar toe stroomt) is ook nog een dichte deur. Moet ik die deur zien te openen of moet ik terug gaan en weer naar het verleden (of heden weet niet precies meer waar ik nu zit) reizen.

Beetje nutteloze vraag maar ik wil het graag weten.
    Bvd

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is bedoel je het stukje waters and gardens, waar je net een puzzel hebt opgelost daar is een groot hek/deur als je die bedoelt daar hoef je niet doorheen maar je moet gewoon teruglopen hoe je kwam.

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thanx.
    Want straks loop ik terug terwijl dat helemaal niet hoefde, maar je moest toch terug lopen.

17. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de eerste toren dan moet je zo'n groot monster verslaan maar dat lukt me maar niet wie kan me helpen?

18. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem met slowmotion achter op zijn benen slaan, dan met A op zijn rugspringen, doe weer je slowmotion aan en ram hem dan verrot.

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon achter hem staan dan hou je x ingedrukt (dan doet de prince een megasterke combo ). Hij gaat dan op zn knien zitten, dan druk je op A. De prince gaat dan op zn nek zitten, dan druk je op slowmotion en dan hakken maar.

Zo simpel als wat.

20. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Keej thnx

Deel Deze Pagina