Midnight Club 3: Dub Edition full car en body kit list

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 6 jan 2005.

  1. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook jammer dat er in het spel geen OZ rims zitten, dat vind ik toch de betere velgen. Ik laat deze game liggen..
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    omg geen subaru impreza???
    slecht hoor :)
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    wel leuk dat er deze keer gelicenceerde auto's bij zijn, dat was vorige keer niet zo en dat maakt het spel toch al snel iets beter. Het blijft gewoon leuker om in een echt nagemaakte Lamborghini te rijden dan in een Lamborghini lijkende merkloze wagen.
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Meer "Bling Bling" bij NFSU, vind als je zo de screens bekijkt en het vergelijkt met NFSU dat dit meer glimt. Kijk maar naar de velgen en de lak, vindt dat in NFSU allemaal nogal dof, terwijl je hier jezelf in de motorkap terug kan zien als ik de screens zo bekijk.

    Wat de gameplay betreft, deel 2 vond ik al erg goed, ook dat principe van zelf je weg vinden in een race en dat rond kunnen rijden in de stad was super. Alleen hoop ik wel dat de AI ook is wat meer verschillende paden neemt, want volgens de makers zocht iedere auto in deel 2 zijn eigen weg, maar ze namen 9 van de 10 keer hetzelfde en geen auto reed ooit verkeerd, behalve ik dan :p.

    Denk ook niet dat mensen echt een tweede NFSU moeten verwachten, dit is meer gericht op het racen en NFSU op het tunen. Het tunen is hier ook wel belangrijk, maar de opties ervoor zijn minder uitgebreid dan in NFSU.

    Ik hoop zeker dat de auto's beter rijden dan in NFSU, want dat vond ik zelf echt brak, de wegligging en handling van die wagens. En natuurlijk de schade, hoop dat je wat mooie krassen kan maken :9

    Geen Subaru Impreza, wat een drama :{, heb je al gekeken naar de rest van de lijst, Lambo's, een hele collectie ongelooflijk vette Chevy's, SUV's, Mercedessen en andere auto's. Denk niet dat je de Subaru echt zal missen
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  5. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik ga die shit echt wel ownen vet shit je kan lambo's en Mercedes Customise 8) 8) 8) :{
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jahwel ik wil SUBARU!!!!
    geen (tune) racer is compleet zonder Impreza!!!
    *najah, er is wel nissan skyline das ook zo'n vette pacific muscle car...
     
  7. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, eindelijk een racer zonder Subaru en mét Lambo's en Mercs :cool: En je kunt ze nog pimpen ook :9 Ik vraag me af of een Saleen uberhaupt nog vetter kan worden :D
    Zoveel keus :9

    Nadat ik NFSU2 een tijdje gespeeld heb loop ik toch wel warm voor een lekkere arcade racer met pimped out bakken. Ziet er allemaal best goed uit. Maar ik wacht wel eerst even wat reviews af, omdat ik het vorige deel eigenlijk amper wat aan vond. Ben een beetje bang dat het snel gaat vervelen eerlijk gezegd.
     
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel es die elise gepimpt zien.
    die auto heeft toch zo'n ongelovelijk lekkere wegligging, en hijs ook nog koel :)
     
  9. drolloe2080

    drolloe2080 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een foto van die mercedes SLR in dub edition......... _O_
     
  10. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel de moeite waard? of kan ik beter wachten op dat forza motosports ofzo?
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    uhm wtf waarschijnlijk geen eclipse 2g erin!
    ik bedoel bouwjaar 95-99 (gifgroene uit fast and fur1)
    Ik zie wel eclipse staan in de lijst maar op screenshots zag ik alleen nog model 3g 99-02 rijden. (paarsgrijze cabrio uit 2f2f)
    NfsU forza en GT4 hebben em wel namelijk. (2g)
    Jammer maar misschien komt er nog wat content.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    hopelijk hebben se de besturing wat aangepast.. dan word het cker een goeie game _O_
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat ie verschoven is naar 15 april.:mad:
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Las het ook in de update. Lijkt mij eigenlijk de slechtste tijd om uit te komen voor MC3, omdat rond die tijd ook Forza Motorsport uitkomt (als die niet uitgesteld wordt).
     
  15. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze krijgen ondersteuning van DUB magazine, dus het lijkt mij dat het tunen hier nog uitgebreider wordt dan in nfsu2. Misschien dattie daarom is uitgesteld...
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Check de site van MC3 maar, als dat een voorproefje is van het tunen, dan selecteer je een body kit van een bepaald merk, en past ie je complete auto aan. Dus niet dat je verschillende soorten bumpers kan combineren zoals bij NFSU2. Verder zie je ook geen hoods, side mirrors, enz, enz staan bij de customisation list, dus de optie daarvoor zal wat beperkter zijn dan in NFSU2, denk ik. Vind ik overigens niet echt erg, want in NFSU 2 draaide het alleen maar om het pimpen en vond ik het racen erg brak.

    Dat uitstel is idd klote, maar aan de andere kant hoef ik dan niet te kiezen tussen MC3 en Mercenaries :9
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht juist dat ze altijd zeiden dat MC3 het meest uitgebreide tuningsysteem ooit zou krijgen
     
  18. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    die site is een simpele flash build. Hier kan je op geen enkele manier een conclusie aan verbinden ten opzichte van het originele spel. Op die customisation list staan alleen de merken, niet de onderdelen. Ga er maar gewoon van uit dat het pimpen übervet wordt en niet zo crappy als op de site.
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Verbind ik een conclusie aan het tunen op de site? Nee. En ik zeg ook niet dat het tunen crappy wordt. Ik geef alleen maar aan welke indruk je krijgt bij het zien van de site en de customisation list :{. Bovendien kan het tunen me minder schelen dan het racen en de verscheidenheid aan auto's en alle andere punten die dit spel super maken :9

    De motors lijken me echt supervet, net zoals bij het vorige spel en een paar mooie velgen eronder klussen is helemaal super _O_
     
  20. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ga er in elk geval maar niet van uit dat je in één keer een hele bodykit erop zet, zoals op de site. En, nogmaals, op die customisation list staan de merken, niet de onderdelen.
     

Deel Deze Pagina