Meer "Bling Bling" bij NFSU, vind als je zo de screens bekijkt en het vergelijkt met NFSU dat dit meer glimt. Kijk maar naar de velgen en de lak, vindt dat in NFSU allemaal nogal dof, terwijl je hier jezelf in de motorkap terug kan zien als ik de screens zo bekijk.
Wat de gameplay betreft, deel 2 vond ik al erg goed, ook dat principe van zelf je weg vinden in een race en dat rond kunnen rijden in de stad was super. Alleen hoop ik wel dat de AI ook is wat meer verschillende paden neemt, want volgens de makers zocht iedere auto in deel 2 zijn eigen weg, maar ze namen 9 van de 10 keer hetzelfde en geen auto reed ooit verkeerd, behalve ik dan
.
Denk ook niet dat mensen echt een tweede NFSU moeten verwachten, dit is meer gericht op het racen en NFSU op het tunen. Het tunen is hier ook wel belangrijk, maar de opties ervoor zijn minder uitgebreid dan in NFSU.
Ik hoop zeker dat de auto's beter rijden dan in NFSU, want dat vond ik zelf echt brak, de wegligging en handling van die wagens. En natuurlijk de schade, hoop dat je wat mooie krassen kan maken 
Geen Subaru Impreza, wat een drama :{, heb je al gekeken naar de rest van de lijst, Lambo's, een hele collectie ongelooflijk vette Chevy's, SUV's, Mercedessen en andere auto's. Denk niet dat je de Subaru echt zal missen
Laatst bewerkt: 6 jan 2005