Show je NFSU 2 Car

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 17 nov 2004.

  1. Daaf gamer

    Daaf gamer Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    KLIK MIJ <- De G35 vind ik het knapst, graag u mening!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  2. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het over die nissan uit pimp my ride hebt, dan heb je qua kleuren combinatie wel gelijk. zelf zou ik ook deze kleuren niet gebruiken. waar ik HeAvY-GeAR op complimenteerde was dat hij die wagen zo super goed heeft kunnen na maken. en het model zelf is wel mooi. maar een ieder persoon heeft een eigen smaak, dus zullen de wagens als ze van mij vandaan zouden komen er weer anders uit komen te zien.

    ik zal bij de faq ff kijken of ik kan leren hoe plaatjes toe te voegen op het forum. dan kan ik ook mijn rides laten zien :cool:
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de meeste wel strak, maar kzou toch wel de velgen veranderen.
     
  4. Daaf gamer

    Daaf gamer Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelt ge met strak?
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt daarmee dat hij ze er mooi / cool / vet uit vindt zien. Zelf vind ik die spinners onder je auto's lelijk en je kleuren(combinaties) ogen niet zo mooi. Probeer gebruik te maken van metalic of pearless paint.
     
  6. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals music_maniac al zegt de nissan is niet mijn creatie.. die heb ik zo goed mogelijk geprobeerd na te bouwen.. zonder fotos of plaatjes. wil je de auto's zien die ik heb gemaakt zul je 2 of 3 lange posts zien in deze thread waar mijn auto's in staan.

    De nissan is een 'imitatie' van pimp my ride. en de nissan die zij hadden nagebouwd (in game) was totaal anders (vond ik). maarja gelijk heb je ziet er niet al te mooi had. het mooie vond ik alleen de 3 xboxen en de soundsysteem.
     
  7. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven de auto's? :'-(
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Behalve onder pimp wagens als de Hummer H2 :cool: Daar mogen wel spinners onder. Ander de "normale" auto's moet je geen spinners doen. Das echt te lelijk,
     
  9. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hier soms een code gebruikt want 700.000 euro is wel heel erg veel voor als je je auto al getunend hebt.
     
  10. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    het heeft ff geduurd, maar hier zijn dan mijn scheur eizers.

    volg DEZE LINK en dan kan je met de button "volgende" al mijn wagens (tot nu toe drie stuks) bekijken. geef ff je mening over verbeteringen die ik kan toevoegen of veranderen.

    ik heb nog niet alles unlocked, dus helaas kan ik nog niet alles kiezen. het is moeilijk om een klasse 6 wagen te maken met de onderdelen die ik nu heb.
     
  11. Daaf gamer

    Daaf gamer Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    knappe hyundai
     
  12. rikiepikie

    rikiepikie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier rij ik nu in:

    [​IMG]
     
  13. Fable-Daedalus

    Fable-Daedalus Unique

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst gewoon normaal het spel uitgespeeld, en vervolgens in de game dan wel wat gedaan waardoor ik iets meer geld heb dan normaal, maar dat was alleen om alle onderdelen te kopen. Ik dacht namelijk dat je net als bij deel 1 alleen de onderdelen in het hoofdmenu kon gebruiken nadat je ze gekocht had. |:-

    Later kwam ik er dus achter dat je gewoon alles wat je unlocked had kon gebruiken.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    je mitishibisi is wel bruut.. maar alleen een beetje hele grote achter Spoiler 8)
    damn!! it's Huge!! _O_
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zo leuke auto hoor :)
     
  16. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je het nog sterker vertellen. het is niet eens slim van mij om daar zo'n grote spoiler op te gooien, omdat je met driften achterop je achterwielen juist NIET teveel downforce moet hebben. hahaahahaha. ik ga het meteen aanpassen !
     
  17. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    nette bak
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een coole wagen, alleen die velgen zou ik veranderen in MOMO of ENKEI velgen. Ook zou ik de kleur hiervan veranderen in bijvoorbeeld wit.

    Jammer genoeg maakt het in NFSU 2 geen moer uit of je een grote of kleine spoiler gebruikt (of geen) wat betreft je wegligging etc. Het is alleen voor het visueel vertoon. Dit aspect zal wel in Forza Motorsport worden verwerkt (dat het uitmaakt van welke spoiler je gebruik maakt).
     
  19. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, dus ik kan hem er weer op zetten ? om eerlijk te zijn vond ik het ook al niet veel uitmaken. maar ja, in het echt is het dus zekers niet aan te raden dat als je wilt dat je achterkant makkelijk kan uitbreken om zo te drifte, om er dan zo'n super spoiler op te gooien die juist ervoor zorgt dat je achterkant mooi op de grond gedrukt word door de rijwind. hahahaha.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    NFSU is bling bling game. "Het oog wil ook wat game" Spoilers, bumpers en rommel kan je erop gooien zonder dat het voor de rijervaring iets uitmaakt. Bij Forza gaat die anders worden :9
     

Deel Deze Pagina