Microsoft heeft een beta versie van haar eigen anti-spyware programma uitgegeven. nu.nl: Het was een paar dagen geleden al onderandere te lezen op Tweakers, dat het programma eraan kwam. Nu is er een beta uitgegeven.
Ik gebruik hem sinds gisteren. Tot nu toe erg tevreden! Alleen zoek ik de functie dat ie bij elke keer als ie op start gaat scannen en niet op vaste tijden.
Whahaha dat vind ik een mooie, Microsoft is met al die beveiligingslekken in haar software zelf verantwoordelijk voor het grootste gedeelte van alle spyware. Typisch... Ik blijf wel bij Hitman Pro, werkt perfect.
Je slaat de spijker op zijn kop. Al is het natuurlijk wel goed dat Microsoft voor oplossingen gaat zorgen, beter laat dan nooit. Ik blijf ook bij Hitman Pro, werkt goed en je hoeft niet zelf dingen in te stellen, lekker makkelijk.
oh, wist ik niet.. Ik heb em gewoon gedownload en kijk wel wat er gebeurt. Heb eigenlijk nooit problemen met windows, nouja er slaat weleens iets vast maar goed.. Tot nu toe is er 1 dingetje bij mij gevonden en verwijdert.
Het was te verwachten.Maar ik ben niet echt een windows fan.Ik hou het wel bij spysweeper ,adaware en spybot search and destroy
waar die opmerking op slaat is me een raadsel.Ik geef aleen de zwakke punten aan van Windows.Verder voor het alternatief linux is er toch enige kennis van codes etc hebben en die mis ik stomweg.
tjah soms wel .hier op mijn pc had ik geen problemen.Maar bij mij pa bleef ie zeiken dat er dingen misten etc
Gebruik jij wel eens spaties na een punt? En d'r is vast wel iemand die je kan helpen bij de installatie van linux.
tjah vast wel. En ik ben ook wel bezig met wat info vergaren etc. Maar op dit moment ben ik blij dat windows niet moeilijk doet en dat alle hardware naar behoren werkt.Ik wil het zoiezo naast mekaar instaleren. Om in mijn vrije tijd gewoon is te bekijken wat het is en wat er mee mogelijk is etc
Heb net gescand en hij geeft de hele map van kazaa aan als spyware ook al mijn gedownloade bestanden. Ik gebruik het programma alleen al een jaar niet meer, maar zet nog steeds wel alle geripte liedjes daarin. En die map geeft ie dan aan als spyware