the thing/conflict dessert storm

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterchief, 22 sep 2002.

1. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    1 vraag
    welke moet ek pakken!!!?
    PLS HELP

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    --> Games Chat.

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Kwenie, allebei goeie spellen. Allebei 8/10 of zo. Welke je het leukst vindt. The Thing is een survival-horror met squad elementen, CDS is een tactische squad based shooter. Koop ze allebei !

edit: Hee, je had al een identieke thread geopend. Why ?
    Nog es edit: oh ja, verplaatst.

Laatst bewerkt: 23 sep 2002
  4. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen The Thing van deze twee. Mooie graphics en een nog beter sfeertje. Ben al een paar keer fink geschrokken!

Het spel is erg gaaf tot nu toe (level 5 ofzo), soms hele tijden geen enemies maar toch vreselijk spannend, maar soms ook zoveel enemies dat je er helemaal door overstroomd wordt en dan toch maar je team bij elkaar moet houden en alle kanten op moet schieten zonder je teammates neer te halen.

Behoorlijk paranoia en de trust/fear is erg leuk om er bij te hebben in een spel, small spoiler..... zo is er een moment dat je door een vreselijk enge level loopt vol met suggestieve geluidjes en je een verwarde teammate (engineer) moet overhalen om met je mee te gaan en iets te maken, maar de enigste manier waarop die dit doet is door je eigen gun aan hem te geven en dus zelf zonder weapons bent, dat maakte de gangentjes toch even een stuk spannender...

Gewoon een gaaf spel, en ik hou wel van survival horror waar de focus op sfeer en niet hack en slash ligt. Als je van tactical gameplay houdt met een lekker sfeertje en toch een beetje lekker schieten dan is deze game erg leuk.

PS de flamethrowers zijn erg mooi en alles fikt lekker!

5. XXXiphos

XXXiphos New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je leuk vind... ze krijgen allebei op zijn minst redelijk reviews...

The Thing meer horror, Conflict desert Storm meer "realistisch" en tactisch...

Graphics van The Thing zijn ietsje beter volgens mij, maar daarentegen heeft CDS (coop) multiplay...

Voor mij was de beslissing simpel... ik speel op mijn console het liefst met anderen en aangezien The thing geen multiplayer heeft viel de keuze dus op Conflict Desert Storm...en ik moet zeggen dat die keuze me tot nu toe erg bevallen is.... :)

6. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    thx voor de info.
    kdenk dat cds een langere levensduur heeft aangezien de multiplayer en dat je de missies op verschillende manieren kan uitvoeren. Maar toch is the thing ook topper in zen soort. Normaal zou ik ze allebei kopen maar ik moet sparen voor oktober, november en december. Er komen dan super games. Splinter cell, colin mcrae 3.0, Ghost recon, operation flashpoint, thps4, fifa 2003, total immersion racing,...

7. Stalker

Stalker watching You!

Leuk Bevonden:
    0
    Cds

mm.. ik had een tijdje geleden de demo van cds en vond hem niet zo mooi of realistisch.... is dat in het echte spel mischien beter?

Deel Deze Pagina