Hi Add-on Tribunal komt niet voor de xbox... voor de europese markt is Morrowind ongeveer 6 maanden uitgestelt. Patches en plugins zijn nog niet echt makkelijk om op de xbox te krijgen. Wat voorn zin heeft het om het nog voor de xbox te kopen? PC'ers krijgen een add-on die de grootste klacht van het spel verhelpt (dat alles te makkelijk is zodra je een beetje hoog geleveled bent). Sinds ik geen mega-pc heb leek het me eerst leuk om em op m'n xbox te kopen... Maar nu ik zie wat ik allemaal ga missen laat ik het maar zitten. Wat denken jullie hier over? Ahara
ik heb em voor de PC, maar omdat ie brak loopt, en omdat het zo'n geweldig spel is, koop ik em voor de Xbox. Die uitbreiding is leuk, en gooit er wat leuke dingen in, maar.. De originele versie brengt al zoveel uren gameplay, en zoveel variatie en zoveel fun. Dus daarom hou ik mij tevreden met gewoon Morrowind op de Xbox!
het is voor morrowind dat ik eigelijk mijn xbox heb gekocht en die uitbrijding het spel eeft zo al veel meer gameplay uren dan de andere xbox spellen
Precies! Wat wil je nu nog meer. Is 500 uur gameplay niet genoeg? Wat moet je nu met add-ons. Plus dat spelen op de PC zwaar zuigt.
nu overdrijf je, die X-pansion is wel cool, maar niet nodig verder. En spellen op de PC is niet kut, maar tis gewoon zwaar relaxt om met je controller relaxt op bed/bank te gaan liggen, en heerlijk weg dromen in de wereld van Morrowind
Hmmm... misschien hebben jullie toch gelijk... Wie weet koop ik het wel... Hangt er vanaf hoeveel tijd ik ervoor heb... Ahara
ik ga voor de Xbox versie. zeker wel wat wil je nou nog meer dan lekker op je luie gat in je luie stoel opgaan in een fantastische wereld. vergeleken met een stijve bureau stoel is dit toch alles wat je wil?
Als je een goede pc hebt is het een ander verhaal, maar die hebben we niet (te oud dus..) Dan is het mooi dat je em op de Xbox kan krijgen. Is trouwens ook een van de redenen dat ik voor de Xbox heb gekozen, veel pc-spellen komen naar de Xbox en m'n vader gaat niet iedere 1,5 jaar een nieuwe pc kopen
ja weer zo'n topic over morrowind! wat zal ik zeggen Ik kon niet zo lang wachten op de XBOX versie dus heb ik hem voor de PC gehaald bla bla bla. Rete gaaf spel bla bla bla. En nee ik ga hem echt niet nog een keer halen voor de XBOX.
Ik haal hem wel, maar ik word wel ziek van dat wachten. (Nog een paar weken, 17 oktober is het zo ver! )
nog steeds? Klees ook overal dat ie de 17de komt.... DIT IS TOCH NOG WEL STEEDS ZO, anders gaat deze man GEK worden!!! MORROWIND SCHOPT KONT!! groetsels
het verhaal van morrowind: je bent een gevangene en je word vrij gelaten op morrwoind. Als je aan wal komt moet je eerst je gegevens invullen (je uiterlijk, persoonlijkheid enz.) je krijgt een vrijlatings brief en die moet je bij iemand in balmora (een plaats in morrowind) afgeven. Als je dat hebt gedaan ben je vrij en kun je kiezen of je de misies van die gast doet of bij een guild gaan! Als je bij die gast misies gaat doen en je haalt ze allemaal word je keizer van een provincie in morrowind (daar ben ik nog niet) MOOI SPEL, LEKKER LANG