1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Groot probleem dringende hulp nodig!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DIABLO, 8 jan 2005.

  1. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen.

    mn moeders vriend heeft iets ingesteld, dat als je de pc gewoon aandoet, dat je dan meteen een wachtwoord moet intikken. dan pas ga je verder naar windows, setup enzo nix werkt. je moet echt perse een wachtwoord intikken om verder te kunnen gaan. Dus je drukt de pc aan, en dan 2 sec later zit je al in een wachtwoord scherm? hoe en waar kan je dit aanpassen in windows?
    ik wil wel een keer een foto ervan maken voor als jullie niet begrijpen wat ik bedoel.
    maar je hebt dus de kans om 3x een wachtwoord in te tikken, daarna moet je m weer uit doen en kan je het opnieuw proberen.
    maar ik weet de wachtwoord maar niet, en wil graag weten hoe je in windows alles kan aanpassen/veranderen.


    Edit : voor alle duidelijkheid, het is geen windows wachtwoord ofzo. met annuleren etc.
    nix werkt setup, dos mode, of gewoon simpelweg escape drukken werkt dus niet. je moet echt perse een wachtwoord intikken voordat je met iets aan de slag kunt gaan. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is paswoord in de bios I gues, maar om daar te komen om het te veranderen, moet je het paswoord weten denk ik zo.

    Kan je denk ik alleen aanpassen door een jumpertje aan en uit te schakelen op het moederbord, heb ik vroeger wel eens gehad geloof ik. Maar goed ik ga je niks voorstellen, dan mol je 'm misschien en heb ik 't gedaan.

    Waarom vraag niet gewoon 't paswoord?
     
  3. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    als het de bios wachtwoord is moet je op je moederbord de Cmos resetten met een jumper wat kobolt al zei.
     
  4. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    nog makkelijker zonder je pc te slope. gewoon achter t wachtwoord kome van je ma s vriend.
     
  5. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Veilige modus werk zeker niet bij de bios?
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Veilige modus kan je pas kiezen nadat de BIOS is opgestart :{
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom vraag je niet gewoon of je het wachtwoord mag? Of hebben ze het wachtwoord erop gezet vanwege jou?;)
     
  8. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon ff, zoals hierboven al aangegeven, je CMOS resetten mbv een jumper op je moederbord...
     
  9. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachtwoord van het account van je moeder vragen. Vanuit haar account kan je namelijk de wachtwoorden van andere accounts instellen.
     
  10. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de wachtwoord is merendeels voor mij bestemd idd :p , maar de pc moet dus nu elke dag om 24.00 uit zelfs in vakantie, terwijl ik vaak nog wat moet doen maar kan er dus dan niet meer op :p

    en ik heb niet zo heel erg veel verstand van pc's

    wat is nou een jumpertje? en hoe reset je daarmee de CMOS :confused:



    edit : owja is het ook mogelijk om logs ervan te kunnen lezen, dus dat je kan nagaan wanneer er wat is gewijzigd en wat er is gewijzigd. ( zodat ik kan lezen wat het nieuwe w8woord is 8) )
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    kan niet omdat de bios gereset wordt, verder zullen ze er dan wel achter komen dat er geen wachtwoord meer op zit;)
     
  12. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je vraag eens hier op dat forum hebben ze er wat meer verstand van...
     
  13. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen thnx voor jullie antwoorden

    maar ik heb het al gevonden :D



    een cmos jumper is een jumpertje op je moederbord waarmee je je bios kunt resetten, dit valt niet te downloaden. Gewoon je kast openschroeven, zoeken naar van 3 pinnetjes op het moeder bord op een rijtje waar bij staat cmos en waarvan 2 pinnetjes zijn kortgesloten door een plastic kapje met een koperstukje erin, deze in de andere stand zetten, je computer 1 keer ff aan zetten, weer uit zetten en je jumper weer in de oude positie zetten, pc weer aanzetten en lekker verder werken.
     
  14. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb ook gelezen van universele bios wachtwoorden?
    dus een wachtwoord waarmee je altijd erin kan komen?
    heeft iemand hier verdere verstand van?
    laat het me weten
     

Deel Deze Pagina