[HALO2] Score Reset ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoneCrusherrr, 8 jan 2005.

  1. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde zojuist mijn stats op bungie.net gaan kijken,maar overal staat No Games Played? Heb stats van 4 vrienden gecheckt,allemaal no games played...score reset of niet ?
     
  2. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de stats worden niet gereset. Er zijn alleen veel bugs op bungie.net en die proberen ze nu te verwijderen.

    Dit bericht komt uit de weekly update van bungie

    What's wrong with Bungie.net and my stats today?

    Today you may have noticed lots of strange things on bungie.net. These included "Internal Server Errors", vanishing stats, "Web Exceptions", and general slowness. We've been working the problem all day, and things have gotten better, but we're still closing out the last of the problems, so you'll still see some occasional sputters until we get it fixed, hopefully by the end of the day.

    So, that means you can stop emailing us about it - we know your stats have vanished on bungie.net. Rest assured that you haven't lost anything. It is just a case of the web servers having difficulty accessing the data. It'll all be back
     
  3. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo net gespeeld maar ik had nog wel gewoon lvls maar toen ik naar bungie ging zag ik dat ook staan:confused:

    ik hoop het niet want ik was net lvl 11 :cool: 8)


    *Edit ik zie het al
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kon ik een tijdje zelfs de site niet eens bezoeken. Goed bezig daar bij Bungie. Bij mij gaf ie op een gegeven moment 3 level 1's aan en no games played dat was wel even :confused:
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb ik ook ja.
    Ik keek vanochtend even en zag overal : ''No games played''
    Daarna ben ik wel snel ff gaan kijken of ik me levels nog wat had ;) _O_
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik er weer last en dan overal no games played :'-( Volgens hun heb ik ook geen live friends meer...doen ze lekker :D Geeft echter wel een hoop van me games weer :confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je leest gewoon ff hierboven een deel van de update en je kunt weer tot rust komen ;)
     
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal heus wel goed komen inderdaad, maak me ook niet druk om. Wil alleen overzichtelijk me stats bekijken ;)
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat snap ik, het is inderdaad schrikken als je heel wat uren hebt gestoken in je level (ik ben van 12 gezakt naar 7 ..... maar das weer een heel ander verhaal ;-) )
    En dat je ontdekt dat er niks staat... Dont worry, de stats komen weer terug.
     
  10. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik dit weekend ook. maar staan mijn statistieken er wel weer gewoon. is wel schrikken ja.
     

Deel Deze Pagina